تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 33885

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به صعود آمریکا/ هفتم ماندن ژاپن با وجود درخشش

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به صعود آمریکا/ هفتم ماندن ژاپن با وجود درخشش

به گزارش ایسنا، در هفته دوم لیگ ملت‌ها تیم ملی والیبال ژاپن توانست در چهار بازی خود به پیروزی برسد تا با ۸ برد پیاپی در صدر لیگ ملت‌ها در هفته دوم قرار بگیرد. تیم ملی والیبال آمریکا و برزیل هر کدام به ترتیب با ۷ و ۶ برد در رده‌های دوم و سوم لیگ

به گزارش ایسنا، در هفته دوم لیگ ملت‌ها تیم ملی والیبال ژاپن توانست در چهار بازی خود به پیروزی برسد تا با ۸ برد پیاپی در صدر لیگ ملت‌ها در هفته دوم قرار بگیرد. تیم ملی والیبال آمریکا و برزیل هر کدام به ترتیب با ۷ و ۶ برد در رده‌های دوم و سوم لیگ ملت‌ها تا پایان هفته دوم قرار دارند.
در جدیدترین رنکینگ جهانی، تیم ملی والیبال لهستان با مجموع امتیازات ۳۷۴.۲۸ در صدر جدول به عنوان بهترین تیم دنیا ایستاده است. پس از آن تیم ملی والیبال آمریکا با ۳۶۴.۸۲ امتیاز در رده دوم جهان قرار دارد و رقیب جدی لهستان به شمار می‌آید.
بیشتر بخوانید
صدرنشینی لهستان در والیبال دنیا/ آمریکا تعقیب‌کننده جدی
فدراسیون جهانی والیبال در خصوص رنکینگ جدید نوشت: آمریکا با سه پله صعود به رتبه دوم در رده بندی جهانی رسید. آمریکا تیم شماره ۲ جدید جهان در رده‌بندی جهانی والیبال در گروه مردان است. این تیم هفته دوم مسابقات را با موفقیت گذراند تا آمریکایی‌ها با سه پله صعود از برزیل، روسیه و ایتالیا پیشی بگیرند. آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌ها، چهار مسابقه خود را در روتردام بدون شکست پشت سر گذاشت و مهمتر از همه، لهستان صدرنشین رنکینگ جهانی را شکست داد. پس از پیروزی آمریکا برابر لهستان، آنها موفق شدند ۱۱.۴۱ امتیاز در رده بندی جهانی کسب کنند.
فدراسیون جهانی ادامه داد: در میان تمام شرکت کنندگان VNL ( لیگ ملت‌های والیبال)، چین بالاترین جهش را در رده بندی جهانی داشت. چینی‌ها به لطف پیروزی مقابل آلمان و با وجود باخت‌های مستقیم مقابل هلند، آمریکا و ایتالیا، از رتبه ۲۵ به رتبه ۲۳ جهان صعود کردند. همچنین ژاپن هفته خوبی را پشت سر گذاشت و در حال حاضر روند بردهای خود در VNL را به هشت بازی افزایش داد. آنها ۱۸.۲۳ امتیاز در هفته دوم کسب کردند، اما این امتیاز هنوز برای صعود از جایگاه هفتم جهان کافی نیست.
فدراسیون جهانی نوشت: در میان تیم‌های باقی‌مانده VNL، هلند و کانادا هم موفق شدند در رده بندی جهانی صعود کنند و به ترتیب در رتبه‌های ۱۱ و ۱۶ جهان قرار بگیرند. فرانسه، آرژانتین، صربستان و کوبا جایگاه خود را نسبت به هفته اول حفظ کردند، در حالی که ایران به رتبه ۱۲ جهان سقوط کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.