تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 45080

تساوی مرد شماره یک شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل

تساوی مرد شماره یک شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل

به گزارش ایسنا، در دور نخست مسابقات شطرنج تاتا استیل ۲۰۲۴، پرهام مقصودلو، مرد شماره یک شطرنج ایران، به مصاف پراگناناندا از هند رفت و به تساوی رسید. مقصودلو که با ریتینگ ۲۷۴۰ در این رقابت‌ها دست به مهره شده است، توانست حریف هندی‌اش را با ریتینگ ۲۷۴۳ متوقف کند و در اولین دور به

به گزارش ایسنا، در دور نخست مسابقات شطرنج تاتا استیل ۲۰۲۴، پرهام مقصودلو، مرد شماره یک شطرنج ایران، به مصاف پراگناناندا از هند رفت و به تساوی رسید. مقصودلو که با ریتینگ ۲۷۴۰ در این رقابت‌ها دست به مهره شده است، توانست حریف هندی‌اش را با ریتینگ ۲۷۴۳ متوقف کند و در اولین دور به نیم‌امتیاز دست یابد.
در دیگر دیدارهای برگزارشده، علیرضا فیروزجا، شطرنج‌باز ایرانی که برای تیم ملی شطرنج فرانسه بازی می‌کند، در این رقابت به مصاف یوردن فن‌فارست هلندی رفت و به پیروزی رسید. فیروزجا که با ریتینگ ۲۷۵۹ در این مسابقات حضور دارد با پیروزی در دیدار نخست توانست یک امتیاز را کسب کند.
به گزارش ایسنا، در مسابقات تاتا استیل ۲۰۲۴، دین لیرن، قهرمان چینی شطرنج جهان، هم دست‌به‌مهره شده است. دین لیرن در دور نخست این مسابقات مقابل حریف هندی تن به تساوی داد.
هشتادوششمین دوره مسابقات تاتا استیل با حضور ۱۴ شطرنج‌باز از ۱۳ تا ۲۸ ژانویه در هلند برگزار می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.