تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 47950

ضرر سنگین برندهای غربی به خاطر بایکوت محصولات صهیونیستی در مالزی

ضرر سنگین برندهای غربی به خاطر بایکوت محصولات صهیونیستی در مالزی

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پاکستان ابزرور، بسیاری از مردم مالزی در حمایت از مردم فلسطین و مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، تولیدات شرکت‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی را بایکوت کرده‌اند. گزارشات حاکی از آن است که فروش برندهای حاکی رژیم‌صهیونیستی در مالزی به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای جنوب شرق

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پاکستان ابزرور، بسیاری از مردم مالزی در حمایت از مردم فلسطین و مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، تولیدات شرکت‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی را بایکوت کرده‌اند.
گزارشات حاکی از آن است که فروش برندهای حاکی رژیم‌صهیونیستی در مالزی به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای جنوب شرق آسیا به شدت کاهش یافته است.
در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تا کنون بیش از ۳۰ هزار نفر که بیشتر آنها زن و کودک هستند شهید شده و ۷۰ هزار نفر نیز مجروح شده‌اند. از طرفی هنوز از سرنوشت هزاران نفر که زیر آوار ویرانه‌ها مانده‌اند نیز خبری در دست نیست.
از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بسیاری از مردم مالزی از جنبش بایکوت شرکت‌های حامی رژیم صهیونستی حمایت کرده و از خرید تولیدات شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم فلسطین خودداری کرده‌اند و روز به روز به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود.
از جمله برندهایی که ضرر سنگینی را در مالزی به خاطر حمایت از صهیونیست‌ها متحمل شده استارباکس بوده که شرکت مادر آن اعلام کرده که فروش این شرکت ۴۰ درصد کاهش یافته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.