تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 17273

تیموری: رقابتهای فوتبال المپیک ناشنوایان در حد لیگ استانی هم نبود‍!

تیموری: رقابتهای فوتبال المپیک ناشنوایان در حد لیگ استانی هم نبود‍!

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، قادر تیموری در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان اظهار کرد: این دوره با هدف گذاری انجام شده به دنبال راهیابی به فینال و کسب سکو بودیم. وی گفت: در مرحله مقدماتی پس از پیروزی برابر تیم های ایتالیا،

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، قادر تیموری در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان اظهار کرد: این دوره با هدف گذاری انجام شده به دنبال راهیابی به فینال و کسب سکو بودیم.

وی گفت: در مرحله مقدماتی پس از پیروزی برابر تیم های ایتالیا، هلند، برزیل و کامرون و با ۱۳ گل زده و بدون هیچ گل خورده به مرحله یک چهارم راه یافتیم که با یک پنالتی دیدار را به فرانسه واگذار کردیم.

تیموری پیرامون اعتراض ایران در خصوص استفاده از هندزفری توسط بازیکنان فرانسه در مرحله یک چهارم رقابتهای فوتبال المپیک، خاطرنشان کرد: در بازی برابر فرانسه ۳ نفر از بازیکنان این تیم هنگام بازی از هندزفری استفاده کرده و مشکوک به شنوا بودند، در این زمینه ما اعتراض کردیم و حتی مسئوول برگزاری مسابقات برای رسیدگی به اعتراض ۱۰۰ دلار از ما دریافت کردند که متاسفانه بی نتیجه بود و تا این لحظه حتی پاسخی از آنها دریافت نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم در المپیک با تیم سنگال بازی کردیم که متاسفانه در وقت اضافه و در پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ دیدار را باناداوری واگذار کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: بعد از ۶ ماه اردونشینی و تحمل سختی های زیاد، تلاش بر این بود که به فینال بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان راه پیدا کنیم که متاسفانه شرایط لازم فراهم نشد.

وی درباره میزبانی این دوره از رقابتهای المپیک ناشنوایان، افزود: با وجود این که ۴ دوره به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در المپیک حضور داشتم، این دوره شاهد برگزاری بدترین و افتضاح ترین بازیهای المپیک بودم. به طوری که معتقدم حتی در حد لیگ استانی نیز برگزار نشد.

تیموری در پایان همچنین درباره جایگاه تیم فوتبال ایران در بازیهای المپیک ناشنوایان، گفت: روز شنبه ۲۴ اردیبهشت برای تعیین جایگاه هفتم تا هشتم ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی با تیم لهستان بازی خواهیم کرد دوره قبل در جایگاه هشتم قرار گرفتیم، این دوره به دنبال ارتقای جایگاه خود بودیم که متاسفانه شرایط آن طور که تصور می کردیم، برای ما رقم نخورد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.