تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 41410

دلیل بهروزی‌راد برای از دست دادن طلای پاراآسیایی؛ حریفم اشتباه کرد من تمرکزم را از دست دادم!

دلیل  بهروزی‌راد برای از دست دادن طلای پاراآسیایی؛ حریفم اشتباه کرد من تمرکزم را از دست دادم!

شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت ناکامی خود در کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: قبل از اعزام به هانگژو با توجه به رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بودم انتظار مدال طلا از خود داشتم که متاسفانه در استارت به دلیل این که حریف قزاقستانی‌ام لاین خود

شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت ناکامی خود در کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: قبل از اعزام به هانگژو با توجه به رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بودم انتظار مدال طلا از خود داشتم که متاسفانه در استارت به دلیل این که حریف قزاقستانی‌ام لاین خود را اشتباه انتخاب کرده بود تا جابجایی لاینش و قرار گرفتن در سرخط برای شروع مسابقات یک لحظه ضربان قلبم بشدت بالا رفت و این مساله روی عملکردم تاثیر نامطلوبی گذاشت و سبب شد تا نتوانم استارت خوبی را داشته باشم.
وی گفت: تمام هدفم کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در ۲۰۰ متر کایاک یک نفره بود که متاسفانه بروز چنین اتفاقی سبب شد تا تمرکزم را یک لحظه از دست بدهم و طلایی که سال‌ها برای کسب آن تلاش کرده بودم به نقره تبدیل شود.
تنها بانوی قایقران پارالمپیکی خاطرنشان کرد: من همیشه در تمرینات رکوردم زیر ۵۰ ثانیه بود اما در بازی‌های پاراآسیایی رکوردم ۵۱ ثانیه شد که اصلا غیرقابل تصور بود. هرچند تمام شرایط از نظر آب و هوایی، پیست و… برای زدن یک رکورد خوب فراهم بود و از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار ایده‌الی قرار داشتم اما اشتباه حریف قزاقستانی در یک لحظه همه چیز را خراب کرد. به هر صورت خوشحالم که حداقل روی سکو قرار گرفتم.
بهروزی‌راد یکی از مهم ترین ماموریت‌های خود بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین را شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان در اردیبهشت سال آینده عنوان کرد و گفت: در این مسابقات سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می‌شود که سعی دارم در ماده کایاک ۲۰۰ متر بهترین عملکرد را داشته باشم و برای سومین بار سهمیه پارالمپیک را به خود اختصاص دهم.
عضو تیم ملی پاراکایاک افزود: یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم این است که در پارالمپیک پاریس با راهیابی به فینال برای اولین بار روی سکو قرار بگیرم. در پارالمپیک توکیو بهترین عملکردم هفتمی بود اما این بار تلاش خواهم کرد خود را به سکو نزدیک کنم.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات مشکل خاصی دارید یا خیر؟ تصریح کرد: با حمایت فدراسیون قایقرانی هیچ مشکل خاصی ندارم و تمام تجهیزات لازم از جمله قایق فراهم است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.