تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 3817

مدیر فنی هندبال زنان: کره، ژاپن و قزاقستان حریفان اصلی آسیایی ما هستند

مدیر فنی هندبال زنان: کره، ژاپن و قزاقستان حریفان اصلی آسیایی ما هستند

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین مرحله اردوی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: این آخرین اردوی قبل از اعزام است. اردوی قبل در قزوین اولین اردویی بود که ما بازیکن کرونایی نداشتیم. با این شرایط ما از اردوی پنجم

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین مرحله اردوی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: این آخرین اردوی قبل از اعزام است. اردوی قبل در قزوین اولین اردویی بود که ما بازیکن کرونایی نداشتیم. با این شرایط ما از اردوی پنجم توانستیم با حضور همه بازیکنان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام دهیم و روی دفاع و حمله تقریبا کار کنیم. به امید خدا از هشتم شهریور اردوی آخر را انجام می‌دهیم و بعد هم به قطر اعزام می‌شویم.

رزمگر در خصوص تورنمنت قطر گفت: آخرین اردوی ما از هشتم شهریور شروع می‌شود و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد. ما بعد از این اردو برای انجام تورنمنت به قطر می‌رویم. قطر از تیم ایران دعوت کرده تا اردوی مشترک و بازی‌های دوستانه در قطر داشته باشیم. این تورنمنت با هزینه و امکانات کامل از سوی قطر انجام می‌شود. 

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در ادامه گفت: امیدوارم با همت بازیکنان، تلاش کادر فنی و کمک فدراسیون و امکاناتی که در اختیارمان می‌گذارند این اردوها را پشت سر بگذاریم و بتوانیم مقامی در خور برای ایران کسب کنیم و شرمنده نباشیم. 

وی در خصوص حریفان تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: همه تیم‌ها تقریبا مثل هم هستند. چین تیم خیلی خوبی بود که در مسابقات شرکت نکرد. ما برای قرار گرفتن میان چهار تیم نخست گروهمان رقبایی همچون کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان را باید پشت سر بگذاریم. اگر در میان چهار تیم قرار نگیریم برای حضور در میان شش تیم و کسب مجوز جهانی باید با ازبکستان و هندوستان که تیم‌های خوبی هستند رقابت کنیم. در مورد تیم اردن که میزبان هم هست شناختی نداریم و این تیم هم می‌تواند حریف خوبی باشد. باید در جریان مسابقات شرایط را دید و آنالیز کرد. 

رزمگر گفت: ما شناخت خوبی روی تیم ازبکستان داشتیم اما اکنون این تیم در گروه دیگر است و احتمال اینکه نسبت به‌ سایر تیم‌های گروهش جزو چهار تیم قرار بگیرد کم است. در گروه ما ژاپن قطعا سرگروه می‌شود و تیم ما، هندوستان و اردن تلاش می‌کنیم تا در کنار ژاپن به دور بعد راه پیدا کنیم و در میان چهار تیم قرار بگیریم. 

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران گفت: امیدوارم که بازیکنان همت کنند و توانایی های خود را نشان دهند تا بتوانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم. اگر هم نشد باید همه برای جهانی شدن تلاش کنیم. با توجه به شرایط و اینکه تمرینات بسیار کمی داشتیم کار آسان نیست. کرونا ما را خیلی اذیت کرد و ما در هر مرحله از اردوها تعداد زیاد بازیکن با تست مثبت کرونا داشتیم. در اردوی پنجم ما هیچ بازیکن کرونایی نداشتیم. 
 
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.