تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 36601

واکنش پولادگر به پرداخت نشدن حقوق داوران بسکتبال

واکنش پولادگر به پرداخت نشدن حقوق داوران بسکتبال

به گزارش ایسنا، در جریان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بسکتبال که امروز (دوشنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۲) به میزبانی سالن استاد فارسی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اعضای مجمع فدراسیون بندهای ۳ تا ۷ مطرح شده در این جلسه را با آرای خود تایید کردند. گزارش عملکرد فدراسیون بسکتبال، گزارش حسابرسی، گزارش مالی، گزارش بازرسی

به گزارش ایسنا، در جریان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بسکتبال که امروز (دوشنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۲) به میزبانی سالن استاد فارسی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اعضای مجمع فدراسیون بندهای ۳ تا ۷ مطرح شده در این جلسه را با آرای خود تایید کردند.
گزارش عملکرد فدراسیون بسکتبال، گزارش حسابرسی، گزارش مالی، گزارش بازرسی و تقویم برنامه و بودجه جواد داوری برای سال جدید، بندهای ۳ تا ۷ بودند که توسط اعضای مجمع تایید و تصویب شد.
حق معرفی بازرس فدراسیون بسکتبال نیز با آرای مجمع به سید محمد پولادگر، رئیس مجمع فدراسیون واگذار شد.
در جریان این مجمع یکی از نکات مهمی که علی‌اصغر شکرشکن، مشاور حسابرسی در امور مجامع وزارت ورزش و جوانان روی آن تاکید کرد، پرداخت شدن حق الزحمه داوران بود.
دلیل فدراسیون بسکتبال برای عدم پرداخت حقوق داوران، دریافت نکردن پول از باشگاه‌ها بود که با مخالفت پولادگر و شکرشکن همراه شد. هر دو نماینده وزارت ورزش تاکید کردند که فدراسیون با راهکاری جدید، سریعا حقوق داوران را پرداخت کند.
پولادگر در رابطه با این موضوع گفت: داوران جایکاه بسیار بلند مرتبه‌ای دارند و من از فدراسیون بسکتبال و شخص آقای داوری می‌خواهم که با ارائه یک راهکار مناسب، هر چه سریع‌تر حق‌الزحمه داوران عزیز را پرداخت کنند.

پولادگر: حقوق داوران بسکتبال پرداخت شود/ رشد لیگ به تیم ملی کمک می‌کند

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر در پایان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بسکتبال، گفت: ابتدا حادثه تلخ تروریستی شاهچراغ را تسلیت می‌گویم. این روزها از برخی‌ها می‌شنوم که چرا نهادهای امنیتی این حوادث تروریستی را کنترل و پیشگیری نمی‌کنند، اما باید همه ما بدانیم که ترورهای کور قابل پیش‌بینی نیستند، ترور اشخاص و مکان‌های مهم است که قابل پیشگیری است. ترور کور نهایت پستی است که بدون شناخت افراد، آن‌ها را هدف قرار می‌دهند و این کار فقط از داعش برمی‌آید.
او با اشاره به تاخیر در حضورش برای آغاز مجمع نیز گفت: چون مجمع به حد نصاب نرسیده بود من به مجمع نیامدم و برای همین صبر کردم تا مجمع به حد نصاب برسد.
داوری انتظارم را برآورده کرد
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزانت ورزش و جوانان ادامه داد: گزارش آقای جواد داوری گزارش قابل قبولی بود و من درصدهای رشد بسکتبال در زمینه‌های‌ مختلف را دیدم که خیلی اتفاق خوبی بود. در واقع انتظاری که از داوری داشتم رخ داده چون خود او فردی است که سابقه قهرمانی در بسکتبال را دارد و واقعا قابل توجه بود، مخصوصا در حوزه مسابقات لیگ.
او تاکید کرد: اگر بخواهیم در حوزه قهرمانی رشد کنیم و تیم‌های ملی ما در جهان و آسیا رشد کنند، باید باشگاه‌ها و مسابقات لیگ خود را تقویت کنیم. هر زمان این اتفاق رخ داده، تیم‌های کلی ما در عرصه‌های جهانی و آسیایی نتایج خوبی کسب کرده‌اند. نتیجه برگزاری خوب و منظم لیگ و تقویت باشگاه‌ها، رشد تیم‌های ملی است.
پولادگر با بیان اینکه وظیفه باشگاه‌ها رشد استعدادها و کمک به رشد بسکتبال است، تصریح کرد: فدراسیون به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد و حتی در بحث کشف استعدادهای برتر هر رشته نیز این باشگاه‌ها هستند که باید آن‌ها را حفظ و نگهداری کنند. اگر در این حوزه هم اتفاقی می‌افتد باید توسط باشگاه‌ها صورت بگیرد.
او گفت: واقعا همیشه تاسف می‌خوردم که چرا رشته‌ای مثل بسکتبال تعداد کمی باشگاه دارد، اما الان آن اتفاق خوب رخ داده و تعداد تیم‌ها زیاد شده است. امیدوارم در رده سنی بزرگسالان هم شاهد موفقیت باشیم. ما با فرصت دادن به جوانان می‌توانیم پشتوانه سازی کنیم و از این جهت از آقای داوری تشکر می‌کنم.
پولادگر با اشاره به پرداخت نشدن حقوق داوران بسکتبال نیز گفت: موضوع مهم دیگر داوری است که باید به آن‌ها توجه زیادی شود. نمی‌شود یک جاهایی خوب باشیم و یک جای دیگر ضعیف عمل کنیم. نمی‌شود سازمان لیگ تشکیل دهیم و تعداد تیم‌ها را بالا ببریم، اما به داوری توجه نکنیم چون آسیب می‌بینیم. داوران بسیار مهم هستند و باید مورد اهمیت قرار بگیرند.
او افزود: ۲۰ سال پیش که ما لیگ تکواندو را شروع کردیم، ابتدا قانون بود که تیم‌های میزبان حقوق داوران را بدهند اما بعدها این موضوع عوض شد و فدراسیون حقوق داوران را پرداخت کرد. امیدوارم در بسکتبال هم شاهد پرداخت حق الزحمه داوران باشیم.
پولاگر ادامه داد: چند نکته دیگر هم وجود دارد که فدراسیون باید خودش شخصا با مذاکره برطرف کند، اما وزارت ورزش هم در کنار شما است، اگر نیاز به کمک باشد. ظرف یک سال نمی‌شود چنین رشدی داشت، اما این آمار نشان داد که همه هیات‌ها و اعضای این مجمع همدل هستند و قطعا نتایج خوب آن را هم در رویدادهای آینده مشاهده می‌کنید.
انتهای پیام
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.