تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 47930

قهرمانی یاران غفور در جام حذفی رومانی

قهرمانی یاران غفور در جام حذفی رومانی

به گزارش ایسنا، یکشنبه‌شب فینال جام حذفی رومانی ۲۰۲۴ برگزار شد و تیم والیبال راپیدبخارست به مصاف استوابخارست رفت که این بازی با پیروزی سه بر یک و قهرمانی راپیدبخارست تمام شد. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۱۴ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۸

به گزارش ایسنا، یکشنبه‌شب فینال جام حذفی رومانی ۲۰۲۴ برگزار شد و تیم والیبال راپیدبخارست به مصاف استوابخارست رفت که این بازی با پیروزی سه بر یک و قهرمانی راپیدبخارست تمام شد. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۱۴ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۸ به سود راپید بخارست به پایان رسید.
امیر غفور، بازیکن والیبال ایران، در این بازی ۱۸ امتیاز برای راپیدبخارست کسب کرد و با درخشش در این رقابت توانست عنوان قهرمانی جام حذفی را به نام تیمش کند. علی‌اصغر مجرد، دیگر والیبالیست ایرانی که برای راپیدبخارست بازی می‌کند، در این رقابت در هر چهار ست برای تیمش به میدان رفت و موفق شد ۱۰ پوئن برای تیمش امتیاز کسب کند.
امیر غفور در جام حذفی رومانی در ۲۱ ست برای تیمش به میدان رفت و با کسب ۱۱۰ امتیاز بهترین بازیکن این جام نام گرفت. غفور در هر ست برای تیمش توانست ۵.۲۴ امتیاز  کسب کند و عنوان باارزش‌ترین بازیکن لیگ رومانی را در جام حذفی به نام خود کند.
غفور در سرویس با کسب ۱۲ امتیاز دومین سرویس‌زن برتر این جام معرفی شد. همچنین علی‌اصغر مجرد با کسب ۱۴ امتیاز در دفاع بهترین مدافع این جام نام گرفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.