تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 41455

گیتی‌پسند-مس‌سونگون/ تعیین تکلیف قهرمان نیم‌فصل در اصفهان

گیتی‌پسند-مس‌سونگون/ تعیین تکلیف قهرمان نیم‌فصل در اصفهان

گیتی‌پسند اصفهان و مس‌سونگون ورزقان در جریان حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) با قضاوت حسین امیری در سالن پیروزی اصفهان به دیدار هم می‌روند. تقابل گیتی و مس در طی سال‌های اخیر همواره جذاب‌ترین دوئل فوتسال ایران را به ارمغان آورده است؛ به طوری که از این مسابقه

گیتی‌پسند اصفهان و مس‌سونگون ورزقان در جریان حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) با قضاوت حسین امیری در سالن پیروزی اصفهان به دیدار هم می‌روند.
تقابل گیتی و مس در طی سال‌های اخیر همواره جذاب‌ترین دوئل فوتسال ایران را به ارمغان آورده است؛ به طوری که از این مسابقه به عنوان ال‌کلاسیکو فوتسال یاد می‌شود.
اما شرایط جدول حساسیت این بازی را دو چندان کرده است. جایی که گیتی‌پسند با ۳۴ امتیاز و نمایش کم‌نقص خود در طی هفته‌های اخیر صدرنشین بوده؛ کسب سه امتیاز در این مسابقه خیال شاگردان کشاورز را از بابت صدرنشینی در پایان نیم‌فصل نخست راحت می‌کند. تساوی دوتیم نیز شرایط را ثابت نگه می‌دارد، اما مس‌سونگون با پیروزی، قادر به صدرنشینی خواهد بود.
لاله‌های نارنجی آذربایجان، اکنون با ۳۲ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌اند و در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند با یک امتیاز اختلاف، نیم‌فصل نخست را با قهرمانی به پایان ببرند.
گیتی‌پسند با دریافت ۱۲ گل بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و مس‌سونگون با به ثمر رساندن ۴۹ گل، صاحب بی‌رحم‌ ترین خط حمله لیگ‌برتر است.
به گزارش ایسنا، این دو تیم تقابل دیگری از نظر آقای گلی دارند؛ محمدحسین درخشانی از گیتی پسند و بهروز عظیمی از مس‌سونگون دو گلزن برتر فصل جاری هستند که هر دو تاکنون ۱۰ بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند.
تقابل کشاورز و تقی‌پور مربیان دو تیم که طی سالیان اخیر رقابت نفس‌گیری بر سر کسب قهرمانی داشتند، می‌تواند جالب باشد؛ همین‌طور نمی‌توان از حضور فوتسالیست پرافتخار آسیا، علی‌اصغر حسن‌زاده در ترکیب مسی‌ها به سادگی عبور کرد؛ بازیکنی که سال گذشته کاپیتان گیتی‌پسند بوده، امسال بازوبند نارنجی‌پوشان را در اختیار دارد.
وضعیت دوتیم در ۵ بازی اخیر:
گیتی‌پسند: ۴ برد، یک مساوی
مس‌سونگون: ۴ برد، یک مساوی
شرایط دوتیم در جدول:
گیتی‌پسند: ۱۲ بازی، ۱۱ برد، یک مساوی، ۳۴ امتیاز، رتبه اول
مس‌سونگون: ۱۲ بازی، ۱۰ برد،‌دو مساوی، ۳۲ امتیاز، رتبه دوم
برنامه سایر بازی‌های هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتسال به شرح زیر است:
گهر زمین سیرجان – ایرالکو اراک
سفیر گفتمان – فولاد زرند ایرانیان
مقاومت البرز – آنا صنعت پاسارگاد قم
پالایش نفت بندرعباس – شهرداری ساوه
سن ایچ ساوه – فرش آرا مشهد
کراپ الوند – پوشاک حافظ ساری
مصاف گیتی‌پسند و مس‌سونگون به دلیل پخش زنده از ساعت ۱۷ شروع می‌شود؛ اما سایر دیدارهای این هفته، ساعت ۱۶ برگزار خواهند شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.