تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 31742

دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر حین ورود به تهران

دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر حین ورود به تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مشخص شد که یکی از مواد فروشان سابقه دار با همکاری فردی دیگر اقدام به تهیه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوبی کشور کشور کرده و قصد دارد

به گزارش ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مشخص شد که یکی از مواد فروشان سابقه دار با همکاری فردی دیگر اقدام به تهیه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوبی کشور کشور کرده و قصد دارد تا با انتقال آن به شهر تهران، نسبت به توزیع آن اقدام کند.  
وی با بیان اینکه با کسب این اطلاعات، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان با  استفاده از یک دستگاه خودروی سواری شاهین در حال تردد در محورهای مواصلاتی به تهران هستند که به دنبال این موضوع بلافاصله روز گذشته تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام شده و پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس و هدفمند سرانجام  خودروی مورد نظر را در بزرگراه آزادگان مشاهده کردند.  
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه خودروی متهمان را متوقف کردند، گفت:‌ با متوقف کردن این خودرو، متهم اصلی به همراه همدستش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین داخل خودرو نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۶۱ کیلو و ۴۹۰گرم تریاک از خودروی متهمان کشف و ضبط شد.  
آذین با اشاره به انتقال متهمان به پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، گفت:‌این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود برای خرید موادمخدر به قصد توزیع آن در پایتخت اعتراف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از متهمان جزو افراد سابقه‌دار در امر خرید و فروش موادمخدر بود، گفت: برای هر دو متهم پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و آنان به همراه مواد مخدر کشف شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.  
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.