تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 40799

فینال زودرس بسکتبال در روز غیبت ستاره‌ها

فینال زودرس بسکتبال در روز غیبت ستاره‌ها

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر و در دیداری حساس شاگردان سبزپوش مهران حاتمی در ذوب‌آهن از ساعت ۱۶ امروز، هفتم آبان‌ماه خارج از خانه به مصاف شهرداری گرگان به عنوان قهرمان فصل گذشته و تیم پیشین حاتمی خواهد رفت. گاندوها در این دیدار در حالی به مصاف تیم پرحاشیه لیگ می‌روند که دو

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر و در دیداری حساس شاگردان سبزپوش مهران حاتمی در ذوب‌آهن از ساعت ۱۶ امروز، هفتم آبان‌ماه خارج از خانه به مصاف شهرداری گرگان به عنوان قهرمان فصل گذشته و تیم پیشین حاتمی خواهد رفت.
گاندوها در این دیدار در حالی به مصاف تیم پرحاشیه لیگ می‌روند که دو مهره تاثیر گذار و بازیکن تازه‌نفس خارجی خود را نخواهند داشت تا دست حاتمی برای این بازی نسبتاً خالی باشد. از سوی دیگر گرگانی‌ها خود را برای دیداری چالشی با حضور هوادارانشان آماده می‌کنند. شهرداری گرگان نخستین دیدار لیگ میهمان تیم لیموندیس شیراز بود و با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ به برتری رسید و اکنون سالن میزبانی‌اش را برای حضور حداکثری هوادارانش آماده کرده است.
به گزارش ایسنا، رسول مظفری و آرن داوودی، دو ستاره ملی‌پوش و باتجربه این فصل ذوب‌آهن برای دومین هفته متوالی به دلیل مصدومیت پا به میدان نخواهند گذاشت و بازیکن خارجی جدیدشان نیز به بازی نمی‌رسد.
ذوب‌آهن این فصل را با پیروزی در دیداری خانگی برابر رعد پدافندآغاز کرد تا با روحیه نسبتاً خوب برای دومین بازی لیگ آماده شود و در گرگان به مصاف قهرمان فصل قبل برود که رویارویی مهران حاتمی با شاگردان فصل قبلش از نکات جذاب این دیدار خواهد بود. همچنین ارسلان کاظمی، ملی‌پوش فصل قبل گاندوها نیز این فصل با لباس شهرداری‌چی‌ها با تیم قبلی‌اش رقابت خواهد کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.