تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 45154

رنگرز: عملکرد همه خوب بود جز سهرابی/ فردین عالی کشتی گرفت

رنگرز: عملکرد همه خوب بود جز سهرابی/ فردین عالی کشتی گرفت

حسن رنگرز در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد ۴ فرنگی‌کار ایران در تورنمنت رنکینگ کرواسی که با کسب مدال‌های طلای فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، نقره علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم و حذف دانیال سهرابی و امیر عبدی در اوزان ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم همراه بود، اظهار کرد: ۴ کشتی‌گیر جوان ۲۰ و

حسن رنگرز در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد ۴ فرنگی‌کار ایران در تورنمنت رنکینگ کرواسی که با کسب مدال‌های طلای فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، نقره علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم و حذف دانیال سهرابی و امیر عبدی در اوزان ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم همراه بود، اظهار کرد: ۴ کشتی‌گیر جوان ۲۰ و ۲۱ ساله را برای محک خوردن و کسب تجربه و همچنین بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی به این مسابقات اعزام کردیم. عملکرد بچه‌ها به غیر از دانیال سهرابی که او نیز بر اثر یک اشتباه و یک لحظه غفلت نتیجه را به حریف خود واگذار کرد، در مجموع خوب بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، ادامه داد: امیر عبدی هم برای اولین بار از وزن ۷۲ به ۷۷ کیلوگرم آمد و کشتی‌های خوبی در قهرمانی کشور گرفت و با کسب عنوان نخست عازم این رقابت‌ها شد. او در مبارزه نخست متاسفانه در خاک اسیر باراندازهای حریف کروات شد و امتیاز زیادی از دست داد و در نهایت شکست خورد.
وی با اشاره به نایب قهرمانی علیرضا مهمدی نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها، گفت: مهمدی در وزن جدید روند پیشرفت با ثباتی دارد. او در این رقابت‌ها کشتی‌های خوبی گرفت. چند مدعی جدی از جمله لوسینچی مجار که قهرمان جهان بود در این مسابقات حضور داشتند و او توانست برنده این حریف مجارستانی را شکست دهد. مهمدی در مجموع نمایش خوبی دراین رقابت‌ها داشت و کشتی‌های خوبی گرفت. در فینال هم ایراد فنی داشت که باعث شکستش شد و قطعا بر روی ایرادات فنی کشتی گیران کار خواهد شد.
رنگرز درباره قهرمانی قاطع فردین هدایتی در سنگین وزن، گفت: فردین در ۱۳۰ کیلوگرم عالی ظاهر شد و کشتی‌های بسیار خوبی گرفت. چند حریف خوب و اصلی در این وزن حضور داشتند و هدایتی با شکست همه رقبای خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان، خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد بچه‌ها خوب و مثبت بود و محک خوبی دراین مسابقات خوردند. ان‌شاءالله در ادامه چرخه انتخابی تیم ملی، مجموعه‌ای کامل متشکل از نفرات اول مسابقات کشوری و نفراتی که از حضور در این رقابت‌ها معاف بودند به جام وهبی امره ترکیه اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.