تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 40663

وضعیت احداث تخت‌های بیمارستانی در کشور/ اولویت نیروهای استخدامی

وضعیت احداث تخت‌های بیمارستانی در کشور/ اولویت نیروهای استخدامی

بهروز رحیمی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۴۸ هزار تخت بیمارستانی در دست ساخت است و طی دو سال گذشته و در دولت سیزدهم، ۱۵ هزار و ۹۱۰ تخت به بهره برداری رسیده است. وی افزود: تلاش می‌کنیم تا آخر سال جاری نیز ۷ هزار دیگر نیز تحویل بدهیم. رحیمی تاکید کرد: برنامه وزارت

بهروز رحیمی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۴۸ هزار تخت بیمارستانی در دست ساخت است و طی دو سال گذشته و در دولت سیزدهم، ۱۵ هزار و ۹۱۰ تخت به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: تلاش می‌کنیم تا آخر سال جاری نیز ۷ هزار دیگر نیز تحویل بدهیم.
رحیمی تاکید کرد: برنامه وزارت بهداشت در حوزه ساخت تخت بیمارستانی، این است که در انتهای سال ۱۴۰۴، عدد قابل قبولی برای تخت‌های بیمارستانی در کشور داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در واکنش به اظهار نظر رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه ۴۰۰ بیمارستان در دست ساخت است، گفت: کلمه بیمارستان را به کار نمی برم چون در جریان اظهار نظر رئیس سازمان برنامه و بودجه نیستم، اما می‌توانم بگویم که ۲۵۶ پروژه مهم به علاوه طرح‌های توسعه‌ای داریم که عدد آن قطعاً بالاتر از ۴۰۰ بیمارستان خواهد بود.
رحیمی در خصوص وضعیت نیروهای استخدامی وزارت بهداشت با توجه به برگزاری آزمون، افزود: اصرار داریم تا قبل از پایان سال، نیروهای جدید با اولویت جاهایی که ضرورت بیشتری دارد، سریع‌تر جذب شوند.
وی در پاسخ به اظهارات معاون درمان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه بهره برداری از ۸۰۰۰ تخت بیمارستانی معطل نیروی انسانی مورد نیاز است، گفت: تأمین نیروی انسانی این تخت‌ها در راستای همین آزمون استخدامی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.