تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 48275

واکنش هاشمی به جدایی بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان

واکنش هاشمی به جدایی بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی حساس تیم شهرداری گرگان مقابل طبیعت تهران در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: این مسابقه آخرین بازی ما در دور نخست لیگ است که قطعا یک مسابقه سخت خواهد بود. طبیعت از ابتدای فصل که با آبکناری کار می‌کرد نتایج خوبی گرفته بود

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی حساس تیم شهرداری گرگان مقابل طبیعت تهران در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: این مسابقه آخرین بازی ما در دور نخست لیگ است که قطعا یک مسابقه سخت خواهد بود. طبیعت از ابتدای فصل که با آبکناری کار می‌کرد نتایج خوبی گرفته بود و با آمدن شاهین‌طبع نیز عملکرد خوب خود را ادامه داد. 
او ادامه داد: پیش بینی کردن نتیجه بازی‌ها به نظر من درست و کار حرفه‌ای نیست، هر کسی هم چنین کاری کند قطعا نمی‌داند بسکتبال چیست. ما فقط یاد گرفته‌ایم که از روز اول سخت تلاش کنیم و برای یک هدف بجنگیم. در یک پروسه‌ کاری همیشه ایرادهایی هست که مشکل ساز می‌شوند و بسکتبال هم همینطور است. یک جایی خوب هستیم و یک جاهایی هم بد کار می‌کنیم، اما همیشه برای بردن تلاش می‌کنیم و این فلسفه ما است. سعی می‌کنیم اشتباهات خود را کم‌تر کنیم و بازیکن‌ها به یک اعتماد به نفسی برسند که دغدغه نداشته باشیم.
هاشمی درباره تفاوت فصل جاری لیگ برتر با فصول قبل نیز گفت: این فصل ۶ تیم مدعی قهرمانی هستند که از ابتدای لیگ دو بازیکن خوب خارجی گرفتند و بازیکنان داخلی هم در تیم‌های مختلف پخش شدند. اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد را نمی‌دانم اما ۶ تیم خوب داشتیم و یقینا کیفیت لیگ بالاتر از فصل قبل بود. امیدوارم خروجی این لیگ به نفع بسکتبال ملی کشور باشد. ما یک جایی نگاه شخصی برای قهرمانی داریم و یک جایی هم نگاه ملی است.
کارشناس بسکتبال ایران افزود: امیدوارم این رقابت‌ها فقط هیجان نباشد و کیفیت فنی هم برای آینده بسکتبال ایران به همراه بیاورد. مهم این است که تیم‌ها باکیفیت بازی کنند و نزدیک بودن نتایج صرفا دلیل بر خوب بودن لیگ نیست. من امیدوارم اتفاقات خوبی در انتهای این لیگ برای بسکتبال ایران رخ دهد.
او درباره جدایی سنتر آمریکایی – لبنانی تیم خود نیز گفت: من این همه سال مربیگری کرده‌ام اما هیچوقت قبل و بعد بازی نگفته‌ام که بازیکن خارجی دارم یا ندارم، تیمم جوان است یا نه، بودجه تیم من چقدر است و تیم مقابل چقدر است. در حقیقت هیچگاه بهانه تراشی نکرده‌ام و نمی‌کنم. ما از این پس «پله» را نداریم اما ۱۲ بازیکن دیگر داریم که هر ۱۲ نفر آن‌ها یاد می‌گیرند که باید بار تیم را به دوش بکشند و باشگاه هم تمهیداتی در نظر می‌گیرد تا برای پلی‌آف بازیکن خارجی جذب کنیم. مطمئن باشید در مسابقه اصلا دغدغه نداریم که بازیکن خارجی هست یا نیست. 
هاشمی در پاسخ به این سوال که دلیل جدایی نورول پله چه بود، اظهار کرد: بهتر است این موارد را از باشگاه پیگیری کنید. ما از الان دنبال بازیکن مد نظر هستیم تا یک نیروی خوب را جذب کنیم. ما در غرب آسیا نماینده ایران هستیم و هر تیمی بخواهد به این تیم لطمه بزند به منافع ملی ضربه می‌زند که خیانت است. 
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.