تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 36350

مناف هاشمی: شاید انتخابات ژیمناستیک تجدید شود/ خوابگاه نصرت را به کمیته بدهند تا بازسازی کنیم

مناف هاشمی: شاید انتخابات ژیمناستیک تجدید شود/ خوابگاه نصرت را به کمیته بدهند تا بازسازی کنیم

به گزارش ایسنا، سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از بازدید از اردوی تیم‌های ملی کاراته گفت: شرایط الان خوب است هر چند ما یک مقدار دیر شروع کردیم. طی ماه های گذشته تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی گذاشتیم. کاراته از جمله رشته هایی است که

به گزارش ایسنا، سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از بازدید از اردوی تیم‌های ملی کاراته گفت: شرایط الان خوب است هر چند ما یک مقدار دیر شروع کردیم. طی ماه های گذشته تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی گذاشتیم. کاراته از جمله رشته هایی است که به مدال آوری آن امیدوار هستیم. ما آنچه که می توانیم بگوییم این است که از کاراته مدال‌های خوشرنگی را کسب خواهیم کرد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک، افزود: هر چند محدودیت هایی درباره سالن، تغذیه و خوابگاه دارند اما سعی می کنیم این مشکلات برطرف شود و ان‌شاءالله آقای هاشمی این مشکل را با اختصاص فضای تمرین در ورزشگاه آزادی حل کند. فضای تمرین اشتراکی بین بوکس و کاراته در مجموعه انقلاب خوب نیست و اینجا باید برای یک رشته باشد.
وی درباره شرایط بد خوابگاه نصرت و انتقادات از بی توجهی مسئولان شرکت تجهیز گفت: هتل آکادمی در مجموعه انقلاب در اختیار ماست و می‌بینید کمتر نارضایتی وجود دارد. خوابگاه نصرت در اختیار ما نیست و اگر مدیریت آن به ما واگذار شود مشکلات آن را برطرف خواهیم کرد. امیدوارم با تلاش آقای هاشمی تحویل کمیته شود تا به صورت اساسی بازسازی شود یا اینکه روش دیگر این است که در اختیار فدراسیون‌ها قرار گیرد.
وی درباره خودداری برخی فدراسیون‌ها نسبت به پرداخت پاداش ۱۰ میلیون تومانی عید غدیر به ورزش‌کاران که از سوی کمیته المپیک واریز شده بود، اظهار کرد: بعید می دانم دست ورزشکاران نرسیده باشد. کمیته این را به عنوان پاداش عید غدیر به ورزشکاران پرداخت کرده و هر فدراسیونی نداده باشد واقعا ابراز تاسف می کنیم. البته یکی دو فدراسیون این کار را نکرده بود که دستور بررسی دادیم.
وی درباره سرانجام مشکلات انتخابات فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک اشکالاتی به انتخاباتش وارد بود. در زمان دکتر سجادی جلساتی نیز داشتیم و خواستیم با تعامل با فدراسیون جهانی آن را حل کنیم اما این اتفاق نیفتاد. الان هم ورزشکاران این رشته برای حضور در بازی‌های آسیایی نیاز به تایید خانم اینچه درگاهی دارند که مورد تایید فدراسیون جهانی است. شاید مجبور شویم انتخابات را تجدید کنیم. پیشنهاد خودمان را هم به فدراسیون جهانی دادیم و قرار است پاسخ بدهند تا ملاک عمل ما باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.