تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 51385

«رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

«رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

کتاب «رازهای دوبلین»  نوشته جواد رستم‌زاده توسط انتشارات گلگشت در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «رازهای دوبلین» نوشته جواد رستم‌زاده با محوریت دوران پرحاشیه تیم ملی با سرمربی‌گری میروسلاو بلاژویچ به‌تازگی توسط انتشارات گلگشت منتشر شده در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی و عرضه می‌شود.
بلاژویچ با بازیکنانی چون علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، علی نیکبخت واحدی، یحیی گل‌محمدی و مهدی هاشمی‌نسب به واسطه جنجال‌ها و حاشیه‌های تاریخی موفق به حضور در جام جهانی ۲۰۰۲ نشد و دلایل ناکامی این تیم در کتاب «رازهای دوبلین» بررسی شده‌اند.
«رازهای دوبلین» روایت تیمی است که قربانی درگیری‌ها و حاشیه‌های درون اردویی و پشت پرده‌های غیر فوتبالی شد؛ تیمی که اگرچه آرزوهای یک ملت را بر باد داد اما در حافظه تاریخی ایرانی‌ها مورد احترام و دوست داشتنی باقی ماند.
این کتاب با گفتاری از عادل فردوسی پور و مقدمه‌ای از برانکو ایوانکوویچ شروع می‌شود و در ادامه با روایت رضا چلنگر مترجم بلاژویچ و برخی از بازیکنان تیم‌آن‌روزهای ایران، به مستندنگاری اتفاقات آن دوران می‌پردازد. فصل آخر کتاب نیز به اسناد و عکس‌ها اختصاص دارد که با کمک عکاسان قدیمی ایران تهیه و تنظیم شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.