تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
کد خبر : 6457

پیروزی جوانان والیبال ایران مقابل تایلند/ رقابت شاگردان عطایی برای کسب عنوان نهمی

پیروزی جوانان والیبال ایران مقابل تایلند/ رقابت شاگردان عطایی برای کسب عنوان نهمی

به گزارش ایسنا، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان پیگیری شد و تیم ملی والیبال ایران مقابل والیبال تایلند قرار گرفت و به پیروزی دست یافت. جوانان والیبال ایران که برای کسب مقام نهمی تا شانزدهمی با حریفان به رقابت می پرداختند در گروه  G مسابقات قرار

به گزارش ایسنا، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان پیگیری شد و تیم ملی والیبال ایران مقابل والیبال تایلند قرار گرفت و به پیروزی دست یافت.

جوانان والیبال ایران که برای کسب مقام نهمی تا شانزدهمی با حریفان به رقابت می پرداختند در گروه  G مسابقات قرار گرفته و با تیم های مراکش، مصر و تایلند همگروه شدند. والیبال ایران توانست در این گروه مقابل حریفان به پیروزی برسد و به عنوان صدرنشین به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

رقابت جوانان والیبال ایران و تایلند در سه ست و به ترتیب  با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران پایان یافت.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان جهان روزهای پنج‌شنبه و جمعه استراحت خواهند داشت و ادامه مسابقات از روز شنبه برای هشت تیم برتر در ایتالیا و هشت تیمی که برای رتبه‌های نهم تا شانزدهم با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در صوفیه بلغارستان پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران روز شنبه در صوفیه بلغارستان برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم رقابت‌ها به مصاف کوبا خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.