تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 34695

قم، میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور شد

قم، میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور شد

به گزارش ایسنا جواد محمدزاده با اعلام این خبر، عنوان کرد: از ۲۸ الی ۳۰ تیرماه جاری، میزبان مسابقات قهرمانی کشور وشوو سبک لی چوان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خواهیم بود. وی ادامه داد: ثبت نام این مسابقات تا ۲۵ تیرماه ادامه خواهد داشت و جوایز این دوره، در رده

به گزارش ایسنا جواد محمدزاده با اعلام این خبر، عنوان کرد: از ۲۸ الی ۳۰ تیرماه جاری، میزبان مسابقات قهرمانی کشور وشوو سبک لی چوان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خواهیم بود.
وی ادامه داد: ثبت نام این مسابقات تا ۲۵ تیرماه ادامه خواهد داشت و جوایز این دوره، در رده سنی نونهالان و نوجوانان شامل حکم و مدال کشوری و در رده سنی جوانان و بزرگسالان کمربند طلایی و حکم می‌باشد.
رئیس هیئت ووشو با اشاره به این که لی چوان سبک برتر کشور در چهار سال گذشته بوده است، عنوان کرد: تاکنون استقبال خوبی برای حضور در مسابقات شده و تا به حال ۱۵۰ نفر از ۱۶ استان مختلف کشور جهت حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.
وی افزود: ۱۴ نفر از داوران این مسابقات، از استان قم خواهند بود و بقیه از داوران مطرح کشوری هستند.
محمدزاده خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در خانه ووشو، واقع در مجموعه ورزشی جوادالائمه برگزار می‌شود و در صورت افزایش استقبال، سالن افزایش پیدا خواهد کرد، لازم به ذکر است که در این دوره بازی‌ها اسکان شرکت کنندگان رایگان خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.