تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 37784

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن تجسمی روایت فتح برای درگذشت محمد اسدی

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن تجسمی روایت فتح برای درگذشت محمد اسدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد روایت فتح، محمد حبیبی مدیرعامل انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی درگذشت زنده یاد محمد اسدی جوزانی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام محمد حبیبی به شرح زیر است: «انا لله و انا الیه راجعون در نهایت تألم و

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد روایت فتح، محمد حبیبی مدیرعامل انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی درگذشت زنده یاد محمد اسدی جوزانی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام محمد حبیبی به شرح زیر است:
«انا لله و انا الیه راجعون
در نهایت تألم و اندوه، یکی دیگر از هنرمندانِ فهیم، نجیب و خوش‌سابقه عرصه فرهنگ و هنر ایران از میان ما پَر کشید.
فقدان این هنرمند پیشکسوت در عرصه هنرهای تجسمی برای فرهنگ و هنر دوستان و استادان و دانشجویان هنر مایه اندوه و دریغ بسیار است.
هجران این هنرمند به داغِ جامعه هنری در از دست دادن بزرگان فرهنگ و هنرش، افزود و حسرتِ فقدانش را بر دل دوست‌دارانش بر جای نهاد. دریغ و هزاران دریغ که هنر تجسمی ایران از وجود او بی‌بهره شد.
ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این هنرمند، از درگاه خدای منّان، برای روح حسینی این محبّ اهل بیت، آرامش و برای خانواده و عزیزانش، صبر جمیل مسئلت دارم. ان شاء الله به برکت این روزهای معطر به نام سیدالشهداء (ع)، همنشین ایشان و شهدای کربلا باشد.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.