تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 51397

مارک کینو برای کجاست و نمایندگی‌ های آن

مارک کینو برای کجاست و نمایندگی‌ های آن

یخچال‌ها یکی از مهم‌ترین وسایل در زندگی انسان هستند‌. بسیاری از مواد غذایی و دارویی هستند که در نبود یخچال به سرعت فاسد می‌شوند. یخچال فقط مصرف خانگی ندارند و در بسیاری از مشاغل مانند سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، کافی شاپ‌ها و مکان‌های دیگر از یخچال استفاده می‌شود.

البته یخچال‌های صنعتی و فروشگاهی از نظر ابعاد و ظاهر تفاوت‌های زیادی با یخچال‌های خانگی دارند‌. ما امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد یکی از برندهای معروف تولید یخچال صنعتی و فروشگاهی یعنی برند کینو صحبت کنیم.

برند کینو برای کجاست؟

برند کینو یکی از معروف‌ترین و بهترین انواع یخچال‌ صنعتی و فروشگاهی در ایران است. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بزند کینو برای کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برند کینو یک برند کاملا ایرانی است. برند کینو زیر مجموعه‌ی صنایع سرد سبوحی است که در سال ۱۳۴۲ در اصفهان تاسیس گردید.

این شرکت در بیش از ۶۰ سال سابقه‌ی تولید یخچال‌های صنعتی محصولات با کیفیتی مانند یخچال‌های فروشگاهی، یخچال‌های صنعتی، فریزر‌های ایستاده، یخچال‌های ویترینی، تاپینگ‌های بستنی و ترشیجات و دیگر محصولات برودتی صنعتی را با بهترین کیفیت تولید و روانه‌ی بازار کرده است.

نمایندگی های برند کینو

کیفیت بالای محصولات کینو در کنار قیمت مناسب این محصولات در مقایسه با برندهای خارجی باعث استقبال افراد از این برند شده است. نکته‌ی دیگری که برای خریداران بسیار اهمیت دارد، خدمات پس از فروش محصولات است. مسئولان و متخصصان مجموعه‌ی صنایع سرد سبوحی با دانستن این مسئله اقدام به ایجاد شبکه‌ گسترده‌ی خدمات پس از فروش کرده‌اند.

به طوری که امروزه در اکثر شهر‌های کشور عزیزمان یک نمایندگی مجاز از برند کینو وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی محصولات مورد نظر خودتان از این نمایندگی‌ها تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین و فعال‌ترین نمایندگی‌های برند کینو در ایران، نمایندگی کینو در کرج است. این نمایندگی با دارا بودن کادری مجرب و مهندسان متخصص بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید تمامی محصولات برند کینو را در کمترین زمان ممکن به صورت اینترنتی یا حضوری از نمایندگی کرج این برند تهیه کنید‌. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل متخصصان نمایندگی کرج برند کینو در کمترین زمان در محل مد نظر شما حاضر شده و مشکلات به وجود آمده را برطرف می‌کنند.

انواع یخچال کینو

همان طور که می‌دانید یخچال‌های صنعتی و فروشگاهی جایگاه ویژه‌ای در صنایع و مشاغل مختلف دارد. به دلیل استفاده زیاد از یخچال‌های فروشگاهی این نوع یخچال‌ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. علاوه بر این زیبایی ظاهری نیز تاثیر زیادی بر رفتار خریداران دارد.

متخصصین تولید یخچال‌های کینو در گروه صنایع سرد سبوح اصفهان با دانستن این دو اصل مهم تلاش کرده‌اند تا محصولاتی زیبا با کیفیت‌ جهانی تولید کنند. از نظر قیمتی محصولات این برند نسبت به کیفیت تولید شده بسیار به صرفه می‌باشد. جالب است بدانید که این برند یخچال‌های فروشگاهی متنوعی مانند یخچال صنعتی، یخچال‌های ایستاده، یخچال فروشگاهی، یخچال‌های ویترینی تک درب و دو درب در ابعاد و انواع مختلف تولید و روانه‌ی بازار کرده است.

تنوع بالای محصولات برند کینو باعث شده تا هرکسی با هر سلیقه‌ای بتواند یخچال مورد نظر خود را از این برند معتبر تهیه کند. جالب است بدانید که برخی از محصولات این برند پر طرفدار امکان تغییر ابعاد و اندازه دارد.

یعنی شما می‌توانید یخچال مورد نظر خودتان را در ابعاد و اندازه‌ای که نیاز دارید سفارش دهید. متخصصین شرکت صنایع سرد سبوح یخچال مورد نظر شما را در ابعاد و اندازه‌ای که می‌خواهید طراحی و تولید کرده و تقدیم شما عزیزان می‌نمایند.

کلام پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد این که برند کینو برای کجاست و نماینگی‌های آن صحبت کنیم. برند کینو یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین برندهای تولید یخچال‌صنعتی و فروشگاهی در ایران است. این برند با بیش از ۶۰ سال تجربه محصولات متنوع و با کیفیتی با طراحی استاندارد تولید و روانه بازار کرده است.

با توجه به تعداد بالای نمایندگی‌های این برند در سراسر کشور عزیزمان، شما مشتریان عزیز می‌توانید محصولات مورد نظر خودتان را از نزدیک‌ترین نمایندگی در شهر محل سکونت‌تان تهیه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.