تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
کد خبر : 34384

مأموریت کمیته بین‌المللی تحقیق را به رسمیت نمی‌شناسیم

مأموریت کمیته بین‌المللی تحقیق را به رسمیت نمی‌شناسیم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حیدر علی احمد، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو گفت که دمشق مأموریت کمیته تحقیق بین‌المللی در مورد سوریه را به دلیل شکست پیاپی در کارش به رسمیت نمی‌شناسد. وی افزود: کمیته بین‌المللی در تحقیقات خود، سیاست‌های غیرقانونی و غیراخلاقی کشورهای

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حیدر علی احمد، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو گفت که دمشق مأموریت کمیته تحقیق بین‌المللی در مورد سوریه را به دلیل شکست پیاپی در کارش به رسمیت نمی‌شناسد.
وی افزود: کمیته بین‌المللی در تحقیقات خود، سیاست‌های غیرقانونی و غیراخلاقی کشورهای اشغالگر اراضی سوریه و متجاوزان و حامیان گروه‌های تروریستی، نادیده می‌گیرد و یا توجیه می‌کند.
این اظهارات دیپلمات سوری در نشست تعاملی درباره به روزرسانی شفاهی کمیته بین‌المللی تحقیق درباره سوریه در پنجاه وسومین نشست شورای حقوق بشر در ژنو بیان شد.
حیدر علی احمد ادامه داد: کشورهای حامی این کمیته بین‌المللی طبق معمول، مواضع غیر مسئولانه خود را که باعث طولانی تر شدن رنج مردم سوریه و تضعیف حقوق اولیه آنها شده است، تکرار خواهند کرد.
وی در پایان بر عزم و اراده کشورش برای ادامه تلاش‌ها جهت آزادی همه اراضی سوریه از چنگال تروریسم و بازگشت امنیت و ثبات وحاکمیت قانون به این کشور تأکید کرد و گفت که سوریه به ارائه کمک‌های بشردوستانه به همه نیازمندان بدون هیچ گونه تبعیض پایبند است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.