تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
کد خبر : 2477

تیم قوی وزیر پیشنهادی بهداشت می تواند به رفع مشکلات کمک کند

تیم قوی وزیر پیشنهادی بهداشت می تواند به رفع مشکلات کمک کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود خاتمی، با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، افزود: با توجه به تیم قوی وزیر پیشنهادی می‌توان گفت ایشان در جهت حل مشکلات در زمینه بهداشت و درمان موفق خواهد بود. وی با اشاره به اینکه کابینه پیشنهادی رئیس جمهور که از توانمندی و تجارب لازم و کافی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود خاتمی، با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، افزود: با توجه به تیم قوی وزیر پیشنهادی می‌توان گفت ایشان در جهت حل مشکلات در زمینه بهداشت و درمان موفق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کابینه پیشنهادی رئیس جمهور که از توانمندی و تجارب لازم و کافی دارا هستند، اظهار داشت: مردم با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند و نیاز است که وزرای پیشنهادی از تجارب خود بهره مند شده و در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

خاتمی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت از رزومه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دو دوره معاون آموزشی وزارت بهداشت بوده و سابقه خوبی در اداره امور محوله داشته و علاوه بر ریاست بیمارستان لبافی نژاد، مدرسه‌ای را جهت احداث بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونایی در اختیار گرفتند. بنابراین از وزارت بهداشت دور نبوده و می‌تواند در انجام امور در سمت وزارت بهداشت موفق عمل کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی تجربه کافی و لازم را در زمینه بهداشت و درمان دارد و با توجه به تیم قوی که در اختیار دارد می‌تواند با پشتوانه محکم و با قدرت در این جایگاه قرار گیرند و موفق شوند و با شناختی که نمایندگان از ایشان دارند، موفق به کسب رأی اعتماد با آرا بالا خواهند شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.