تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 48851

کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب تهران

کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب تهران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی درباره جزئیات این خبر گفت: در آخرین روز از سال تیم عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در حین گشتزنی در محدوده استحفاظی خود به محموله سه دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی هر سه خودرو را متوقف کرد. وی با اشاره به توقف

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی درباره جزئیات این خبر گفت: در آخرین روز از سال تیم عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در حین گشتزنی در محدوده استحفاظی خود به محموله سه دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی هر سه خودرو را متوقف کرد.
وی با اشاره به توقف کامیون‌ها و انجام بازرسی از آنان گفت: ماموران در بررسی های انجام شده متوجه شدند که محموله هر سه کامیون ۵۰ هزار لیتر سوخت مایع است اما بارنامه ها و مستنداتی در اختیار راننده ها نیست و بر این اساس به ظن قاچاق سوخت هر سه خودرو را توقیف کرده و برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند. 
فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد:  در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران در مقر انتظامی، هر سه متهم این پرونده به جرم خود مبنی بر قاچاق سوخت با کامیون‌ها اعتراف کردند. در همین راستا نیز خودروها به پارکینگ منتقل و سه متهم پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر و ادامه روند رسیدگی به جرم به مرجع قضائی منتقل شدند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.