تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 40191

روند اعطای تسهیلات به مسکن ملی در استان سمنان تسریع و تسهیل شد

روند اعطای تسهیلات به مسکن ملی در استان سمنان تسریع و تسهیل شد

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره عدم همکاری برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بانکی مورد نیاز مسکن ملی در استان سمنان بیان کرد: داوطلبان مسکن ملی در استان سمنان در صورت این مشکل حتماً به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان مراجعه کنند. وی افزود: وقتی راه و شهرسازی تخصیص زمین را صورت

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره عدم همکاری برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بانکی مورد نیاز مسکن ملی در استان سمنان بیان کرد: داوطلبان مسکن ملی در استان سمنان در صورت این مشکل حتماً به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.
وی افزود: وقتی راه و شهرسازی تخصیص زمین را صورت می‌دهد، پرونده به بانک ارسال خواهد شد در نتیجه اگر بانک از این کار امتناع ورزد، ادارات راه و شهرسازی پرونده متقاضیان را به بانک جدید که آمادگی پرداخت وام مسکن دارد، معرفی خواهد کرد.
معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه متأسفانه مردم کمتر برای تخصیص زمین مراجعه می‌کنند، افزود: هماهنگی بین بانک‌های عامل در آخرین نشست شورای مسکن استان سمنان انجام شده و از این پس روال نهضت ملی مسکن پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مرتبط با تسهیلات خواهد بود.
حمیدی همچنین از مردم خواست تا برای تعیین تکلیف زمین‌هایشان مراجعه کنند و بیان کرد: مقرر شده تا سهمیه تسهیلات مسکن به غیر از یک بانک متخصص در حوزه مسکن در بانک‌های دیگر هم اعمال شود که هم مردم بتوانند به بانک‌های دیگر هم مراجعه کنند و هم روند تسهیلات قدری تسهیل شود.
وی با بیان اینکه تعداد بانک‌های تسهیلات دهنده مسکن افزایش یافته تا مردم راحت تر وام بگیرند، افزود: در برخی از سایت‌های نهضت ملی مسکن تعدادی از واحدهای مسکونی توسط یک بانک عامل در نظر گرفته شده است لذا در شورای مسکن مصوب شد که دیگر پلاک‌های ثبتی مجموعه نیز به همان بانک عامل تعلق بگیرد که بتوانیم راحت تر به مردم تسهیلات بانکی ارائه کنیم و از سوی دیگر مردم هم کمتر سرگردانی داشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.