تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۴۶
کد خبر : 26492

در دنیایی به این بزرگی چرا شما یکی از میلیونرها نباشی

در دنیایی به این بزرگی چرا شما یکی از میلیونرها نباشی

در خصوص این که چگونه میلیونر شدم می خواهم بگویم که،در طول این سالها،خیلی از افراد از من راه پول درآوردن را پرسیدند و همچنان از من می پرسند که خودت از چه راه هایی به درآمد بالایی رسیدی؟ و ما می توانیم از چه راه هایی به درآمدهای خوبی برسیم؟ جواب من به آنها

در خصوص این که چگونه میلیونر شدم می خواهم بگویم که،در طول این سالها،خیلی از افراد از من راه پول درآوردن را پرسیدند و همچنان از من می پرسند که خودت از چه راه هایی به درآمد بالایی رسیدی؟ و ما می توانیم از چه راه هایی به درآمدهای خوبی برسیم؟ جواب من به آنها تنها یک کلمه آن هم چای است. با شروع کار در زمینه انواع چای من توانستم به در آمد بالایی برسم و زندگی ام را متحول کنم. پس برای تاجر شدن عجله کن.

چای ایرانی

چای سیاه دم شده دومین نوشیدنی محبوب دنیاست. اما اهمیت چای ایرانی اعلا در این است که هیچ افزودنی یا مواد نگهدارنده‌ای نداشته باشد. اگر کمی آب سرد روی چای ایرانی و خارجی بریزیم، می‌بینیم بعد از مدت برابر، فنجان چای خارجی رنگ و عطر می‌دهد ولی فنجان چای ایرانی‌مان بدون تغییر رنگ و بو می‌ماند.
چای ایرانی منبع قوی‌ای از آنتی اکسیدان است، کالری بسیار پایینی دارد و در برخی پژوهش‌ها تاثیرات ضد سرطان در بانوان برای چای سیاه در نظر گرفته شده است. به صورت کلی چای به دلیل وجود فلوراید در آن از تشکیل پلاکت در دهان جلوگیری می‌کند و چای ایرانی به دلیل فقدان رنگ مصنوعی، تاثیرات منفی روی رنگ دندان ندارد.

چای زعفرانی

از گل های زعفرانی که خشک شده است می توان یک چای کاملا گیاهی تهیه کرد. وجه تمایز چای زعفران با بسیاری از نوشیدنی های هم نوع خودش در این است که چای زعفران سنتی هیچگونه کافئینی در خودش ندارد ولی اگر بخواهید سراغ چای زعفران های مدرن یا همان کیسه ای بروید، در داخل آن چای کیسه ای ترکیبی از زعفران و چای سیاه است که اسانس و کافئین هم در آن موجود است.ترکیباتی فوق العاده مقوی در رشته های زعفران وجود دارد همچون بتاکاروتن، آلفاکاروتن، زاکسانتین و آنتوسیانین، ویتامین ب و بقیه ی آنتی اکسیدان ها و کاروتنوئیدها و این ترکیبات قدرتمند موجب پایین آمدن سطح استرس شخص می شود و همچنین در درمان عفونت ها نیز مفید است.

چای کوهی

چای کوهی به نام‌های دیگری مانند توکلیجه و کلکنه نیز مشهور است. طعم چای کوهی تقریبا شبیه ترکیبی از بابونه، نعناع و لیمو است. چای کوهی حاوی ترکیبات شیمیایی شامل هاپیرین، ماده قرمز رنگ هایپریسین، تانن و اسید نیکوتینیک است. چای کوهی، بسیار خوش عطر و بو و لذیذ است. خواص چای کوهی برای درمان بیماری ها فراوان است. در گذشته، از چای کوهی تنها به عنوان داروی درمان و التیام زخم استفاده می‌کردند.یکی از خواص چای کوهی این است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و به درمان سرماخوردگی کمک می‌کند. چای کوهی خلط‌آور است و در درمان برونشیت و آسم مؤثر است. دیگر خواص چای کوهی بهبود سوزش معده و زخم است. چای کوهی از اضطراب می‌کاهد و موجب خواب راحت و عمیق می‌شود.از خواص چای کوهی می‌توانیم به مواردی مانند سلامت پوست، درمان ویروس‌ها، درمان افسردگی، پیشگیری آلزایمر، رفع بی‌خوابی، کمک به افزایش وزن، ضدعفونی مجاری ادراری، ضد درد و ورم معده، درمان کراز، تسکین درد دنبالچه، ضد سرطان، ضد کرم‌های گوارشی، درمان میگرن، درمان اسهال خونی، تقویت قوای جنسی، رفع آرتریت، رفع کم خونی و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.