تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 14907

۶۱۸ عملیات امدادی در ۵ روز/ ۴۱۲ حادثه‌دیده به نقاط امن منتقل شدند

۶۱۸ عملیات امدادی در ۵ روز/ ۴۱۲ حادثه‌دیده به نقاط امن منتقل شدند

به گزارش ایسنا دکتر سلیمانی در تشریح خدمات این جمعیت در پنج روز ابتدایی اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا صبح امروز( اول فروردین ۱۴۰۱) امدادگران هلال‌احمر در مجموع ۶۱۸ ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب حوادث ترافیکی با ۳۵۲ مورد، حوادث

به گزارش ایسنا دکتر سلیمانی در تشریح خدمات این جمعیت در پنج روز ابتدایی اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا صبح امروز( اول فروردین ۱۴۰۱) امدادگران هلال‌احمر در مجموع ۶۱۸ ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب حوادث ترافیکی با ۳۵۲ مورد، حوادث جوی با ۵۸ مورد و حوادث کوهستان با ۲۸ مورد بوده است.

وی افزود: امدادگران هلال‌احمر در پنج روز گذشته و در حوادث مختلف در سراسر کشور، به ۳۲۷۹ نفر امدادرسانی کردند همچنین ۴۱۲ نفر به مناطق امن و ۲۶۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در این بازه زمانی به ۷۲۹ نفرخدمات درمان سرپایی ارائه شد و ۱۶۸۸ نفر اسکان اضطراری داده شدند. امدادگران علاوه بر انجام ۶۹ مورد عملیات نجات فنی، ۸۳ نفر را در حوادث ترافیکی رهاسازی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سلیمانی تاکید کرد: همکاران ما در سازمان امدادونجات هلال‌احمر و با شماره ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.