تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 28618

بهترین ثروت را با انواع میخ به دست آوردم

بهترین ثروت را با انواع میخ به دست آوردم

من می خواستم شغلی که انتخاب می کنم پولساز باشد و آینده ای روشن را برایم رقم بزند پس به تجارت روی آوردم و از آنجایی که یکی از آشنایان ما تولید کننده انواع میخ داشت من این محصول را برای تجارت انتخاب کردم و توانستم ثروت بسیار زیادی را به دست بیاورم. میخ چهار

من می خواستم شغلی که انتخاب می کنم پولساز باشد و آینده ای روشن را برایم رقم بزند پس به تجارت روی آوردم و از آنجایی که یکی از آشنایان ما تولید کننده انواع میخ داشت من این محصول را برای تجارت انتخاب کردم و توانستم ثروت بسیار زیادی را به دست بیاورم.

میخ چهار پر

از جمله مهم ترین مشخصه ها و ویژگی هایی که میخ چهار پر دارا می باشد این است که دارای رنگ طلایی و براقی می باشد و وجود آن در روی کار می تواند زیبایی آن را دو چندان نماید.

این کالای کاربردی از جنس فلز محکم و مقاومی همچون آلیاژ به دست آمده است.

این محصول که شکل متعادل و زیبایی دارد داراییک پایه و کلاهک است که پایه آن ظریف و تیز است و در سطح مورد نظر فرو می رود و کلاهک آن به شکل دایره ای شکل و پهن بوده و در روی کار قرار می‌ گیرد.

میخ فولادی

از جمله اصلی ترین و مهم ترین مشخصات میخ فولادی این است که دارای دو قسمت به هم چسبیده با عنوان بدنه فرو رونده و کلاهک پهن است که با استفاده از قالب های خاص تولید می گردند.

این محصول عمدتا دارای رنگ نقره ای و براق است و دارای سایز های مختلفی مانند 2 میلی متر و بالاتر می باشد و با توجه به موارد مصرف تهیه می گردد.

این محصول در روی بدنه فرو رونده خود دارای برجستگی هایی می باشد که سبب افزایش استحکام آن در حین استفاده می گردد و نمی گذارد که میخ از سطح مورد نظر بیرون بیاید.

انواع میخ همانطور که در بالا برای تعدد در کاربردی بودن محصول ذکر شد، وجود داشته و می تواند انتخاب را برای صنایع مختلف نیازمند به میخ مورد نظر، با گستردگی تمام به اجرا برساند.

میخ چسبی

در صورتی که شما عزیزان و صاحبان مشاغل مختلف قصد دارید خرید میخ چسبی را در دستور کار خویش قرار دهید لازم است که در ابتدا دستورالعمل خرید آن را با دقت مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

به این مسئله دقت داشته باشید که سطح آدرس دقیق در ارسال به موقع کالای مورد نظر شما تاثیر می گذارد.

هم چنین برای این کار توصیه می کنیم که ابتدا به بسته بندی محصول مورد نظر خودتان دقت داشته باشید و خیالتان راحت باشد که محصول مورد نظر شما از درون بسته بندی بیرون نمی ریزد و گم نمی ‌شود.

برای این که شما عزیزان بتوانید از قیمت میخ اطلاع یابید لازم است که در نظر داشته باشید نوسانات قیمت ارز و دلار امروزه در بازار بر روی قیمت محصول یاد شده نیز اثر می گذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.