تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 49529

کاپیتان والیبال نشسته: حقوق‌ اردو از ۹ میلیون به ۲۰ میلیون رسیده است

کاپیتان والیبال نشسته: حقوق‌ اردو از ۹ میلیون به ۲۰ میلیون رسیده است

داوود علیپوریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته برای شرکت در پارالمپیک پاریس اظهار کرد: در حال حاضر شرایط از نظر برگزاری اردوها و حتی حقوق خیلی بهتر شده به طوری که اگر در گذشته برای اردونشینی ۹ میلیون حقوق می‌گرفتم اکنون این میزان به ۲۰ میلیون افزایش پیدا کرده که

داوود علیپوریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته برای شرکت در پارالمپیک پاریس اظهار کرد: در حال حاضر شرایط از نظر برگزاری اردوها و حتی حقوق خیلی بهتر شده به طوری که اگر در گذشته برای اردونشینی ۹ میلیون حقوق می‌گرفتم اکنون این میزان به ۲۰ میلیون افزایش پیدا کرده که سبب ارتقای انگیزه و روحیه ملی پوشان شده و در شرایط بهتری خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده می‌کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید با تغییرات مدیریتی که در فدراسیون جانبازان و توانیابان ایجاد شده هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی بماند یا خیر؟ گفت: این تیم تا پارالمپیک پاریس باید با همین ترکیب باقی بماند و همه از جمله کادر فنی باید تمرکزشان را برای بهبود وضعیت تیم بگذارند تا در بهترین شرایط عازم پاریس شویم.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته درباره علت کم بودن تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال نشسته مردان، اظهار کرد: حضور ۵ تیم در سوپر لیگ والیبال نشسته نوعی شکست محسوب می‌شود، البته سال‌های قبل تیم‌های بیشتری در لیگ برتر والیبال نشسته تیمداری می‌کردند اما این دوره نمی‌دانم چرا تعداد تیم‌ها کاهش پیدا کرده بود. البته کیفیت بازی‌ها از نظر فنی بالا بود.
علیپوریان همچنین در خصوص مبلغ قرارداد بازیکنان در لیگ برتر والیبال نشسته گفت: مبلغ قراردادها پایین و ناچیز است و واقعا کفاف امرارمعاش بازیکنان را در یک فصل که چیزی حدود ۵ تا ۶ ماه است را نمی‌دهد.
وی درباره مربیگری مربیان تیم های ملی در تیم‌های باشگاهی، خاطرنشان کرد: مبلغ قراردادی که با مربیان تیم‌های ملی بسته می شود به حدی نیست که جوابگوی هزینه های آنها باشد؛ در نتیجه به جای این که به عنوان کارشناس استعدادیاب در بازی های لیگ حضور پیدا کنند و بازیکنان مستعد را شناسایی کنند مجبورند برای امرار معاش در تیم‌های باشگاهی مربیگری کنند.
وی با بیان این که بعد از کسب ۳ دوره قهرمانی و دو دوره نایب قهرمانی در پارالمپیک همچنان بیکارم، گفت: به هر کجا که مراجعه کردم به خاطر حضور دراردوهای طولانی مدت شرایط کاری فراهم نشد و تنها از طریق اردونشینی و فعالیت در والیبال نشسته امرار معاش می‌کنم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها تیمی هستیم که بدون حاشیه و بر پایه رفاقت و دوستی همواره تلاش کردیم جایگاه قهرمانی خود را در میادین مختلف جهانی و پارالمپیک حفظ کنیم، امیدوارم که در ششمین دوره حضورمان در پارالمپیک پاریس این قهرمانی را دوباره تکرار کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.