تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 13036

گل‌گهر مقصد بعدی پاتوسی / کدام بازیکن از سیرجان به اهواز می‌آید؟

گل‌گهر مقصد بعدی پاتوسی / کدام بازیکن از سیرجان به اهواز می‌آید؟

آیاندا پاتوسی وینگر اهل آفریقای جنوبی که در تیم فولاد توپ می زند، در نقل و انتقالات زمستانه در لیست مازاد جواد نکونام قرار گرفته است. به گزارش ایسنا، از تیم گل گهر به عنوان مقصد بعدی این بازیکن خارجی نام برده می شود و احتمالا او به زودی با یکی از بازیکنان این تیم

آیاندا پاتوسی وینگر اهل آفریقای جنوبی که در تیم فولاد توپ می زند، در نقل و انتقالات زمستانه در لیست مازاد جواد نکونام قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، از تیم گل گهر به عنوان مقصد بعدی این بازیکن خارجی نام برده می شود و احتمالا او به زودی با یکی از بازیکنان این تیم سیرجانی معاوضه خواهد شد.

علیرضا کوشکی، شهاب گردان، محمدرضا خلعتبری، عارف آقاسی و آرش رضاوند بازیکنانی هستند که فعلا در نقل و انتقالات زمستانه با فولاد قرارداد همکاری امضا کرده اند. همچنین صالح حردانی نیز راهی استقلال شد.

فولاد که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، قصد دارد علاوه بر بازیکنان ایرانی جذب شده، دو بازیکن خارجی را نیز جهت حضور پرقدرت در آسیا به خدمت بگیرد.

همچنین علاوه بر پاتوسی، الجبوری و محمد میری در لیست مازاد جواد نکونام قرار گرفتند و این دو بازیکن همراه با فولاد برای بازی با پرسپولیس در سوپر جام، به سیرجان نرفته بودند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.