تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 47528

بازتاب گلایه مردم در رادیو/ چرا نمایندگان مجلس به روستا نمی‌روند؟

بازتاب گلایه مردم در رادیو/ چرا نمایندگان مجلس به روستا نمی‌روند؟

مائده علاقمند گزارشگر برنامه «یه روستا یه عالمه رای» که در قالب این برنامه به روستاهای مختلف سفر می کند درباره گزارش های مردمی خود به خبرنگار مهر بیان کرد: تا به امروز سراغ روستاهای زیادی رفتم، تعداد روستاهایی که من رفتم بیشتر در محدوده شمیرانات، پردیس و ورامین بوده و در ادامه هم به

مائده علاقمند گزارشگر برنامه «یه روستا یه عالمه رای» که در قالب این برنامه به روستاهای مختلف سفر می کند درباره گزارش های مردمی خود به خبرنگار مهر بیان کرد: تا به امروز سراغ روستاهای زیادی رفتم، تعداد روستاهایی که من رفتم بیشتر در محدوده شمیرانات، پردیس و ورامین بوده و در ادامه هم به سمت پاکدشت و شهریار خواهم رفت. نوع همکاری صمیمانه دهیاران، شورایاران و روستاییان خیلی خوب است. از حضور ما در روستاها و گفت‌وگوها استقبال می شود. آنها بسیار صادقانه صحبت می کنند و فقط به دنبال این هستند که حرف ها و صحبت های شان به گوش مسؤولان و نامزدهایی که قرار است انتخاب شوند، برسد.
علاقمند با اشاره به مهمترین درخواست‌ها و مطالبات روستاییان عنوان کرد: جمله مشترکی که اکثر روستاییان می‌گویند این است که چرا نماینده‌ای را که انتخاب می‌کنند حتی یک بار هم نمی‌بینند و در این روستاها به سراغشان نمی رود. آنها درخواست داشتند که نمایندگان به روستاهایشان بروند تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند. خواسته شان هم این بود که این نمایندگان در روستاها به سخنان مردم گوش دهند، به خواسته‌هایشان رسیدگی کنند و سپس برای رفع آنها در مجلس بجنگند.
وی اضافه کرد: بیشتر روستاییان می خواهند کارها برایشان تسهیل شود. حرفشان هم این است که اگر امکانات داشته باشند مهاجرت معکوس از تهران و شهرهای اطراف زیاد رخ می دهند و عده زیادی به روستاها مهاجرت می کنند.
گزارشگر برنامه «یه روستا یه عامله رای» در پایان از استقبال صمیمانه روستاییان گفت و بیان کرد: روستاییان وقتی می‌فهمند از صداوسیما آمده ام مشکلاتشان را می گویند. هر کسی در هر حوزه ای که کار می کند از دامداری تا کشاورزی ما را به آنجا می برند و دغدغه هایشان را مطرح می کنند. در عین حال بخش های جذاب روستایشان را هم معرفی می کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.