تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 41553

درخواست تشکیل جلسه فوری برای آلودگی هوا در خوزستان

درخواست تشکیل جلسه فوری برای آلودگی هوا در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست بعد از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در پی اعلام وضعیت اضطراری آلودگی هوا در اهواز و چند شهر استان خوزستان، معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان درخواست جلسه فوری کرد. وی ادامه داد: مجموعه بهداشت خوزستان در کنار سایر اعضای کارگروه که مجموعه عمرانی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست بعد از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در پی اعلام وضعیت اضطراری آلودگی هوا در اهواز و چند شهر استان خوزستان، معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان درخواست جلسه فوری کرد.
وی ادامه داد: مجموعه بهداشت خوزستان در کنار سایر اعضای کارگروه که مجموعه عمرانی استانداری و محیط زیست هستند، پیگیر بهبود شرایط فعلی و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص آلودگی هوای اهواز و شهرهای خوزستان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به مسئولیت بهداشت خوزستان در قبال مردم اظهار کرد: آنچه مربوط به بهداشت خوزستان است، تقاضای تشکیل جلسه در پی اعلام وضعیت اضطراری، توصیه به مردم استان و شهر اهواز است که از مهمترین آنها می‌توان به کاهش فعالیت‌های غیر ضروری و ورزشی، ماندن در محیط خانه و قرار نگرفتن طولانی مدت در محیط آلوده اشاره کرد.
وی بیان کرد: کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند با قرار گرفتن در معرض این آلودگی، بیماری آنها تشدید می‌شود و کسانی که بیماری زمینه‌ای ندارند احتمال ابتلای آنها در دراز مدت بر اثر این آلاینده‌ها به بیماری‌های مختلف وجود دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.