تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 43421

کمیل قاسمی: پیشنهادی برای حضور در کادر فنی تیم ملی نداشتم/ گلیج شرایط مبارزه را نداشت

کمیل قاسمی: پیشنهادی برای حضور در کادر فنی تیم ملی نداشتم/ گلیج شرایط مبارزه را نداشت

به گزارش ایسنا، کمیل قاسمی در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در ساری، گفت: مسابقات سنگین بود و بسیاری از کشتی‌گیران در این مسابقات شرکت کردند و رقابت‌ها سطح کیفی خوبی دارد. بچه‌های مازندران هم در روز نخست عملکرد خوبی داشتند و دو فینالیست از مازندران

به گزارش ایسنا، کمیل قاسمی در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در ساری، گفت: مسابقات سنگین بود و بسیاری از کشتی‌گیران در این مسابقات شرکت کردند و رقابت‌ها سطح کیفی خوبی دارد. بچه‌های مازندران هم در روز نخست عملکرد خوبی داشتند و دو فینالیست از مازندران در ۳ وزن نخست این مسابقات داشتیم. محمد حسین محمدیان در ۹۷ و ابراهیم زاده در ۶۵ کیلوگرم راهی فینال شدند.
دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان، درباره شکست مجتبی گلیج در دور نخست که به دلیل آسیب دیدگی رخ داد، اظهار کرد: مجتبی از مچ پا آسیب دیده بود و شرایط حضور در مسابقات را نداشت. متاسفانه شرایط بدی برای پای او به‌وجود آمده بود تا جایی که حتی نمی‌توانست روی پایش بایستد.
این سنگین وزن پیشین تیم ملی کشتی آزاد و مدرس اتحادیه جهانی کشتی درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر پیشنهاد به او برای حضور در کادر فنی تیم ملی، گفت: از کادر فنی جدید پیشنهادی نداشتم و تمرکزم در حال حاضر برای موفقیت کشتی گیران استان مازندران در این مسابقات است. مازندران ملی‌پوشان زیادی دارد و سر و سامان دادن به آن‌ها کار سختی است. تمام تمرکزم این است که بچه‌ها در بهترین شرایط باشند و با کسب نتایج خوب به اهداف‌شان برسند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کامبوج در پایان درباره ادامه فعالیتش برای این کشور، خاطرنشان کرد: هدف من بیش‌تر کمک به کشتی این کشور برای حضور در مسابفات بین‌المللی است. از آن‌جایی که مدرس اتحادیه جهانی هستم با هدف توسعه کشتی در کشورهای آسیا همکاری دارم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.