تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 43098

برگزاری نشست تخصصی با محوریت توسعه ورزش تیراندازی در محمودآباد

برگزاری نشست تخصصی با محوریت توسعه ورزش تیراندازی در محمودآباد

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد، نماینده اداره ورزش سرخرود، رئیس و اعضا کمیته‌ها و مدال‌آوران هیات تیراندازی محمودآباد برگزار شد، مشکلات و تنگناهای ورزش تیراندازی مورد نقد و نظر قرار گرفت. رحیمی سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد در این جلسه به جایگاه تیراندازی در

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد، نماینده اداره ورزش سرخرود، رئیس و اعضا کمیته‌ها و مدال‌آوران هیات تیراندازی محمودآباد برگزار شد، مشکلات و تنگناهای ورزش تیراندازی مورد نقد و نظر قرار گرفت.
رحیمی سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد در این جلسه به جایگاه تیراندازی در بین سایر رشته‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: استعدادیابی و جذب ورزشکار باید در اولویت برنامه‌های هیات تیراندازی قرار گیرد.

وی توجه به آموزش، ایجاد زیرساخت‌ها و تهیه تجهیزات را اولویت مهم هیات تیراندازی دانست که باید عملیاتی شود.
همچنین سید صیاد موسوی رئیس هیات تیراندازی شهرستان محمودآباد ضمن معرفی اعضا به بیان مشکلات و دغدغه‌های این رشته ورزشی پرداخت و کمبود سالن اهداف ثابت و نبود زمین اهداف پروازی را از مشکلات عدیده این هیات عنوان کرد.
در این جلسه مقرر شد مسابقه بزرگ اهداف پروازی در دهه مبارک فجر در محمودآباد برگزار شود.

در پایان هم، زهرا لطفی با حکم سید صیاد موسوی رئیس هیات تیراندازی محمودآباد به‌عنوان مسئول کمیته استعدادیابی اهداف ثابت این هیات معرفی شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.