تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 29891

چه کسانی به نفت آبادان خیانت کردند؟

چه کسانی به نفت آبادان خیانت کردند؟

عباس مرداسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت نفت آبادان در قعر جدول رده‌بندی و احتمال سقوط این تیم اظهار کرد: متأسفانه نفت شرایط بسیار بدی دارد و این وضعیت نتیجه حضور آدم‌های اشتباهی در باشگاه است. افرادی که کاربلد نبودند و فقط به دنبال پست و مقام بودند و متأسفانه ضرر این موضوع

عباس مرداسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت نفت آبادان در قعر جدول رده‌بندی و احتمال سقوط این تیم اظهار کرد: متأسفانه نفت شرایط بسیار بدی دارد و این وضعیت نتیجه حضور آدم‌های اشتباهی در باشگاه است. افرادی که کاربلد نبودند و فقط به دنبال پست و مقام بودند و متأسفانه ضرر این موضوع را مردم و هوادارن نفت آبادان دیدند.
وی ادامه داد: با چنین انتخاب‌هایی تیم ریشه‌دار نفت آبادان نابود شد و واقعاً اکنون همه هواداران ناراحت و دلگیر هستند. اصلاً نمی‌توانم اقداماتی که در باشگاه نفت آبادان در این سال‌ها رخ داده است را درک کنم و هر چه بگوییم فایده‌ای ندارد زیرا سال‌های پیش و ابتدای همین فصل هشدار داده بودیم که اگر به این وضعیت رسیدگی نشود نفت از گزینه‌های سقوط خواهد بود اما متأسفانه توجهی نشد.
این بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: مشکلات نفت آبادان برای دیروز و امروز نیست و سال‌ها است که این باشگاه با مشکلات فراوانی مواجه بوده است و همه مردم به خوبی می‌دانند که مشکلات نفت آبادان چه بوده است. متأسفانه در این مسیر بی‌توجهی‌هایی به نفت آبادان صورت گرفت و مهم‌تر از همه، این تیم اسیر انتخاب‌های اشتباه شد و البته من پیش از این هم گفته بودم تا بودجه مناسب نباشد هیچ مدیری نمی‌تواند در این باشگاه کار خاصی انجام دهد. مشکل اصلی بودجه است، جایی که باید به موقع پول به باشگاه تزریق می شد.
وی افزود: من همان روز اول هم گفتم در چنین شرایطی مدیری که نمی‌تواند کار کند نباید مدیرعاملی باشگاه نفت آبادان را بپذیرد و معتقدم کسی که شرایط را می‌داند و مسئولیت را می‌پذیرد و بعد بگوید نمی‌توانم کاری کنیم، در واقع خیانت اصلی را او انجام داده است اما متأسفانه برخی در نفت آبادان به دنبال پست و مقام بودند، به صورتی که هم وقت باشگاه را گرفتند و هم وقت را از بین بردند زیرا نمی‌توانستند شرایط باشگاه را به صورتی بهبود ببخشند که تیم اکنون در چنین وضعیتی نباشد.
مرداسی تأکید کرد: مشکل اصلی نفت آبادان بودجه است و چرا این بودجه باید به تهران برود و پس از تأیید در آنجا به باشگاه نفت تزریق شود؟ مسئولان آبادان باید از این داستان شرم کنند که کمبود بودجه بلایی سر نفت آبادان آورده است که باید فقط دعا کنیم که تیم‌های دیگر به چه صورتی نتیجه بگیرند که صنعت نفت بتواند در لیگ برتر بماند. در حال حاضر هم دیگر نمی‌توان کاری برای نفت آبادان انجام داد و تنها می‌توان دعا کرد و منتظر معجزه بود.
وی گفت: بازیکنان نفت آبادان تمام تلاش خود را کردند و متأسفانه وقتی تیمی در چنین شرایطی قرار بگیرد خروج آن از بحران بسیار سخت است. نمی‌توان بازیکنان را در این داستان مقصر دانست زیرا معتقدم مدیران بالادستی که اجازه دادند نفت تشنه پول باشد و به چنین شرایطی دچار شود، مقصر هستند و اکنون هم فقط حسرت آن برای مردم و هوادارن نفت آبادان باقی مانده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.