تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 33595

نیشیدا: برابر برزیل فقط به فکر برد هستیم

نیشیدا: برابر برزیل فقط به فکر برد هستیم

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ژاپن در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل کوبا قرار گرفت و در بازی یک‌طرفه موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ژاپن در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل کوبا قرار گرفت و در بازی یک‌طرفه موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ به سود ژاپن تمام شد.
تیم ملی والیبال ژاپن که در هفته نخست لیگ ملت‌ها در خانه تمام حریفانش را شکست داده بود، در بازی نخست هفته دوم، مقابل کانادا هم به پیروزی رسید تا سامورایی‌ها بدون شکست در رده اول لیگ ملت‌ها بایستند.
فدراسیون جهانی والیبال در خصوص پیروزی سامورایی‌ها نوشت: ژاپن یک پیروزی دیگر در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ به دست آورد تا با رکورد ۶ برد پیاپی و ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی فعلی بدون شکست قرار بگیرد. 
یوجی نیشیدا ستاره والیبال ژاپن پس از پیروزی در ششمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال مقابل کوبا گفت: امروز ما با یک تیم بزرگ با دفاع‌های بسیار بلند روبرو شدیم و من این وضعیت را دوست نداشتم. کوبا خیلی از توپ‌های ما را بلاک کرد اما در نهایت ما پیروز شدیم. من از این برد بسیار خوشحالم. فردا بازی سخت‌تری داریم اما تمرکز ما فقط روی یک برد دیگر است.
به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ژاپن به عنوان صدرنشین لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ امروز (پنج‌شنبه) در حساس‌ترین رقابت به مصاف برزیل، مدعی این مسابقات خواهد رفت.
برنامه امروز لیگ ملت‌های والیبال:
پنج‌شنبه یکم تیر
چین – ایتالیا، ساعت ۱۴:۳۰
ژاپن – برزیل، ساعت ۱۴:۳۰
صربستان – آلمان، ساعت ۱۸
کانادا – بلغارستان، ساعت ۱۸:۳۰
هلند – لهستان، ساعت ۲۱:۳۰
اسلوونی – کانادا، ساعت ۲۲
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.