تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 42139

اهتمام مرزبانان بر ارتقای دانش مرزی و اشراف اطلاعاتی/ تأمین امنیت مرزها دغدغه اصلی مرزبانان

اهتمام مرزبانان بر ارتقای دانش مرزی و اشراف اطلاعاتی/ تأمین امنیت مرزها دغدغه اصلی مرزبانان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در کمیسیون اطلاعات و عملیات ویژه فرماندهی مرزبانی فراجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انتظامی کشور به ویژه شهدای مظلوم مرزبانی و قدردانی از عملکرد مرزبانان در حراست و پاسداری از حریم ایران اسلامی، گفت: خداقوت عرض می‌کنم خدمت کلیه مرزبانان غیور

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در کمیسیون اطلاعات و عملیات ویژه فرماندهی مرزبانی فراجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انتظامی کشور به ویژه شهدای مظلوم مرزبانی و قدردانی از عملکرد مرزبانان در حراست و پاسداری از حریم ایران اسلامی، گفت: خداقوت عرض می‌کنم خدمت کلیه مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی کشور که با انجام تکالیف و اقدام صحیح و به موقع به وظایف خود عمل می کنند.
جانشین فراجا با تأکید بر اینکه مرزبانی عملکرد مطلوبی داشته است، افزود: نظم و انضباط، هوشیاری، مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر و مبارزه با گروهک‌های تروریستی، اشرارمسلح و معاندان جمهوری اسلامی ایران در مرزها از جمله دستاوردهای مرزبانی می باشد که مرزبانان در این  امر اهتمام لازم را داشتند.
سردار رضایی با تأکید بر ضرورت آمادگی عملیاتی مرزبانان، اظهار کرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران در معرض تهدید نیست؛ چرا که ایران اسلامی آرمانی عمیق و روحیه استکبارستیز دارد، پس می طلبد همواره و در همه حال آمادگی های لازم را در برابر تهدیدها، کنترل و مراقبت از مرزها داشته باشیم.
وی بر ضرورت اشراف اطلاعاتی و به روز بودن اطلاعات مرزی تاکید کرد و گفت: به لطف خداوند متعال مرزبانان ما دارای شاخصه های مذکور هستند و همواره نسبت به ارتقاء دانش مرزی و اطلاعات منطقه ای اهتمام لازم را دارند.
سردار رضایی در ادامه استفاده بهینه از تجهیزات به روز دنیا در رصد و پایش لحظه ای مرزها را مهم برشمرد و افزود: آموزش های تخصصی و ارتقاء توان عملیاتی، تکمیل طرح های انسداد مرز، افزایش تعاملات درون و برون سازمانی و هماهنگی های دیپلماسی در راستای افزایش ضریب امنیتی امری مهم و مورد تاکید در مرزبانی است.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت امنیت در مرزها، گفت: مرزبانی به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی با تلاش شبانه روزی در مرزها نقش بسیار پررنگ و بزرگی در امنیت کشور دارد.
براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در خاتمه با بیان اینکه خدمت در مرزبانی عبادت بوده و تأمین امنیت مرزها دغدغه مرزبانان است، اظهار داشت: امروز مرزبانی در حراست و پاسداری از مرزهای میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نبوده و مرزبانان تا پای جان از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و هیچ گاه اجازه تعدی به دشمنان را در مرزها نخواهند داد.
گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی، گزارشی از اقدامات مرزبانان در تأمین امنیت مرزهای کشور ارائه کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.