تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 38943

حذف تنها دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران از بازی‌های هانگژو

حذف تنها دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران از بازی‌های هانگژو

به گزارش ایسنا، شیما صفایی تنها دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در اولین دیدار خود به مصاف ورزشکار ژاپن رفت و شکست خورد.   صفایی که در دور اول مسابقات استراحت داشت، در مرحله یک شانزدهم جدول انفرادی به مصاف هینا هایاتا از ژاپن رفت و با شکست چهار بر صفر از دور

به گزارش ایسنا، شیما صفایی تنها دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در اولین دیدار خود به مصاف ورزشکار ژاپن رفت و شکست خورد.  
صفایی که در دور اول مسابقات استراحت داشت، در مرحله یک شانزدهم جدول انفرادی به مصاف هینا هایاتا از ژاپن رفت و با شکست چهار بر صفر از دور رقابت‌ها حذف شد.  
نتیجه این مسابقه به شرح زیر است: 
شیما صفایی صفر – هایاتا ۴
۱ – ۱۱، ۴ – ۶ -۱۱ ۱۱، ۴ _ ۱۱

سخت قرعه به من خورد
 شیما صفایی ملی پوش تنیس روی میز ایران پس از دیدار با حریف ژاپنی که با شکست و حذف از بازی های آسیایی همراه بود، گفت: بعد از چین که مقام اول را در تنیس روی میز جهان دارد، پینگ‌پنگ‌بازان ژاپنی از بهترین های جهان هستند. حریفی هم که من امروز با او دیدار داشتم از میان ٤٠ بازیکن صاحب سید چهارم بود.
او ادامه داد: حریفم بسیار قدرتمند و شناخته شده است، در بخش تیمی هم تیم ژاپن نایب قهرمان شد. در واقع یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها به من خورد.

صفایی با بیان اینکه تنها ١٩ سال دارد و برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی شرکت می کند، یادآور شد: از این بازی‌ها تجربه خوبی گرفتم و امیدوارم در دوره های بعد بهتر بازی کنم.
این ملی پوش تنیس روی میز بانوان تاکید کرد: من عضو تیم فنرباغچه ترکیه هستم که تیم اول ترکیه به حساب می آید. چندماه دیگر هم باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم. برای این رقابت ها آماده می‌شوم.
ایرانمنش: تجربه خوبی برای صفایی شد
 مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی تنیس روی بانوان پس از پایان کار تنها بازیکن این تیم در بازی های آسیایی گفت: فقط در بخش انفرادی شرکت داشتیم. شیما صفایی هم تنها نماینده ما در این بازی‌ها بود که در جدول ٦٤ نفره با قرعه استراحت روبرو شد.
وی با تاکید بر اینکه شیما صفایی برای نخستین بار در بازی های آسیایی شرکت کرد، خاطرنشان کرد: او در مرحله یک شانزدهم با بازیکن ژاپنی که یکی از بهترین جهان و دارای رنکینگ ٩ دنیا و همچنین دارنده مدال نفره المپیک و جهان است، دیدار کرد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی بانوان تاکید کرد: شرایط برای شیما صفایی سخت بود به خصوص که تجربه‌ای نداشت و در اولین بازی خود در این بازی‌ها به این حریف قدرتمند خورد. با این حال شیما صفایی عملکرد خوبی داشت و همه توانش را نشان داد. تجربه‌ای که به دست آورد می‌تواند کمک حالش باشد و در کل همین حضور می‌تواند انگیزه‌ای برای کسب سهمیه المپیک باشد.
انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.