تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 30736

اتفاقی تکراری در هندبال/ بازی نکردن یک تیم به دلیل مشکل مالی

اتفاقی تکراری در هندبال/ بازی نکردن یک تیم به دلیل مشکل مالی

به گزارش ایسنا، در هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان تنها سه دیدار برگزار شد و یک دیدار به دلیل غیبت تیم غدیر ملایر در محل مسابقه انجام نشد. تیم غدیر ملایر که در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد در این هفته مهمان تیم رده سومی شهید شاملی کازرون بود که به دلیل مشکلات

به گزارش ایسنا، در هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان تنها سه دیدار برگزار شد و یک دیدار به دلیل غیبت تیم غدیر ملایر در محل مسابقه انجام نشد. تیم غدیر ملایر که در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد در این هفته مهمان تیم رده سومی شهید شاملی کازرون بود که به دلیل مشکلات مالی در محل مسابقه حاضر نشد. 
در این هفته سه دیدار دیگر برگزار شد. در حساسترین دیدار تیم سنگ آهن بافق با پیروزی پرگل ۴۳ بر ۳۰ مقابل تیم شیشه قزوین پیروز شد و در صدر جدول باقی ماند. در دیگر دیدار مهم این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ مقابل فولاد هرمزگان به پیروزی رسید و در رده دوم جدول فرار گرفت.
در آخرین دیدار نیز تیم‌های شهرداری ماهان کرمان و شهید چمران لرستان مقابل یکدیگر به میدان رفتند و در نهایت شهید چمران لارستان با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ تیم حریف را شکست داد.
عدم حضور تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی در محل مسابقه پیش از این در لیگ برتر هندبال مردان‌ نیز اتفاق افتاده بود. تیم نخلستان دشتستان به دلیل دوبار غیبت طبق آیین نامه کلا از ادامه حضور در لیگ کنار گذاشته شد. همچنین زاگرس اسلام آباد غرب نیز در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به دلیل برخی مشکلات مقابل حریفش حاضر نشد. 
مراد کرمی رییس مسابقات فدراسیون هندبال در گفت و گو با ایسنا در مورد برگزار نشدن دیدار غدیر ملایر و شاملی کازرون در هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان گفت: تیم ملایر در محل مسابقه حاضر نشد. اکنون باید به کمیته انضباطی معرفی شود. علت اصلی غیب مسائل مالی است. این تیم در این بازی غیبت داشت و باید کمیته انضباطی برای نتیجه مسابقه تصمیم بگیرد.
وی در پاسخ به این سوال که کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای موارد قبلی لیگ مردان هنوز برگزار نشده است، گفت: باید با آنها صحبت کنیم تا زودتر نتایج مشخص شود چون برای خودمان هم باید تکلیف مشخص شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.