تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 30083

نایب قهرمانی احمدکهنی در جام جهانی ژیمناستیک باکو

نایب قهرمانی احمدکهنی در جام جهانی ژیمناستیک باکو

به گزارش ایسنا، مهدی احمدکهنی در جریان مسابقات ژیمناستیک جام جهانی باکو با ۱۴.۵۰۰ امتیاز در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.  او پیش از این در جام جهانی آلمان نیز نایب قهرمان و در جام جهانی قطر ششم شده بود. امتیاز این مسابقات در کسب سهمیه المپیک پاریس تاثیر دارد. بیشتر بخوانید فینالیست‌شدن

به گزارش ایسنا، مهدی احمدکهنی در جریان مسابقات ژیمناستیک جام جهانی باکو با ۱۴.۵۰۰ امتیاز در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد. 
او پیش از این در جام جهانی آلمان نیز نایب قهرمان و در جام جهانی قطر ششم شده بود. امتیاز این مسابقات در کسب سهمیه المپیک پاریس تاثیر دارد.
بیشتر بخوانید
فینالیست‌شدن ژیمناست ایران در جام جهانی باکو
ایران در این جام جهانی باکو ۵ نماینده دارد که الفتی در پرش خرک به فینال رسیده است. خسرونژاد در دارحلقه نهم شد. حسین نوری در خرک حلقه بیست و هفتم شد. 
امتیاز این مسابقات در کسب سهمیه المپیک پاریس تاثیر دارد. مهدی احمدکهنی در جام‌جهانی آلمان نایب قهرمان و در جام‌جهانی قطر ششم شده بود. همچنین الفتی در جام‌جهانی آلمان نایب‌ قهرمان و در جام‌جهانی قطر هشتم شده بود. حمیدی نیز در بارفیکس چهاردهم شد. 
هدایت این تیم برعهده رضا خیرخواه به عنوان سرمربی و نادر مدنی به عنوان سرپرست است. این مسابقات تا یکشنبه ۲۱ اسفند ادامه دارد. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.