تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 38574

به استکبارگران می‌گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر

به استکبارگران می‌گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر

سردار مظاهر مجیدی جمعه ۳۱ شهریور در مراسم رژه نظامی هفته دفاع مقدس که در میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز این برنامه‌ها برگزار می‌شود تا بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا را برای نسل امروز بیان کنیم. زمانی‌که به تاریخ نگاه می‌کنیم سراسر تقابل حق و باطل است. وی افزود: خوش به

سردار مظاهر مجیدی جمعه ۳۱ شهریور در مراسم رژه نظامی هفته دفاع مقدس که در میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز این برنامه‌ها برگزار می‌شود تا بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا را برای نسل امروز بیان کنیم. زمانی‌که به تاریخ نگاه می‌کنیم سراسر تقابل حق و باطل است.
وی افزود: خوش به سعادت کسانی‌که در این تقابل در صف مؤمنان قرار گرفتند و در راه رضای خدا از جان و مالشان گذشتند و شهید شدند به طوریکه دارالمؤمنین همدان مزین به ۸۰۰۰ شهید والا مقام است.
مجیدی با بیان اینکه شهدا برای کشور قدرت آفریده‌اند، مطرح کرد: مفتخر هستیم که برای دومین بار کنگره ۸۰۰۰ شهید استان در مهرماه برگزار می‌شود و این شهدا و خون پاکشان بود که برای جمهوری اسلامی قدرت آفریده به طوریکه امروز دشمن از آنها هراس دارد و به خودش اجازه نمی‌دهد که بخواهد در منطقه خودی نشان دهد.
وی با بیان اینکه شهدای بزرگی همچون نوژه، سردار همدانی و آریان‌فر تقدیم این نظام شده است، خاطرنشان کرد: شهدا اعتلای توحیداند و جان خود را فدا کردند تا ما بتوانیم امروز در جهان بدرخشیم و برای دشمنان تعیین‌کننده باشیم.
فرمانده سپاه استان همدان اضافه کرد: شهدا رسالت بزرگی بر دوش ما گذاشتند و به جرأت می‌توانیم بگویم امروز ما دشمن را تهدید می‌کنیم.
وی یادآور شد: هر کجا در طول این ۴۴ سال بین دیپلماسی و نیروهای مسلح اتفاق و نزدیکی ایجاد شد، عظمت جمهوری اسلامی را بیشتر دیدیم و امروز اگر با قدرت در دل دشمن می‌رویم، نتیجه این هم‌افزایی است.
مجیدی با بیان اینکه مایه مباهات جمهوری اسلامی است که نیروهای مسلح سربازان ولایت هستند، تصریح کرد: سربازان ولایت همان کسانی هستند که از غرش بعثی نترسیدند و در دفاع از کشور توان می‌گذارند و در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.
وی گفت: به استکبارگران می‌گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر چراکه جمهوری اسلامی دارای سربازانی است که با رهبری و انقلاب پیمان بسته و غرورآفرینی کرده و ما را از بحران‌ها خارج می‌کنند به طوریکه این استقامت همواره باعث عصبانیت دشمن شده است.
استاندار همدان نیز گفت: دفاع مقدس از آن جهت حماسه است که تمام دشمنان صف‌آرایی کردند و علت انتخابشان از جنگ این بود که در خیال خود فکر می‌کردند نیروهای مسلح و انقلاب اسلامی در منفعل‌ترین نقطه است اما آنها اشتباه محاسباتی داشتند و در پایان هشت سال جنگیدن بازنده، دشمن بود.
علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دشمنان هیچ‌گاه به هدفشان نمی‌رسند، افزود: زمانی‌که مستکبران احساس کردند ارتش ما دچار فروپاشی شده با تمام پشتیبانی صدام را اجیر و به جمهوری اسلامی حمله کردند که بعدا ندامت در چشمان صدام دیده می‌شد. او در خیال داشت که سه روزه تهران را می‌گیرد اما بعد از هشت سال با خواری به قبل از ۳۱ شهریور برگشت، در واقع هر کس برای ما نقشه کشید نیست و نابود شد و این نظام اسلامی است که پا برجا باقی مانده است.
وی خاطرنشان کرد: با از خودگذشتگی شهدا در این آسمان پر فروغ اسلامی بود که اندیشه مقاومت تقویت شد و شاهد مقاومت بیشتر بودیم و به بیان رهبر انقلاب ما هرگز به دنبال کشورگشایی نبودیم و تجاوز به سایر کشور را نمی‌پسندیم اما افکار و درس شهید، ایثار، ازخودگذشتگی شهدا و رهبری امام خمینی(ره) تا قاره‌های دیگر گسترانده شده است.
قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در سایه هشت سال دفاع مقدس این درس را گرفتیم که اگر ضعیف باشیم دشمن اجازه تجاوز  به خودش می‌دهد و استقامت نیروهای مسلح بود که دشمن را سرجای خود نشاند.
وی اضافه کرد: به فضل الهی امروز در قله‌های پیشرفت هستیم و به جایی رسیده‌ایم که دشمن ما را تحریم می‌کند نه برای خرید تسلیحات بلکه برای فروش آن به کشورهای دیگر و در مقابل کشورهای بزرگ صف کشیده‌اند برای خرید تسلیحاتی که جوانان انقلابی و نخبه ما ساخته‌اند به طوریکه باید احترام این نیروهای جان بر کف حفظ شود.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.