تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 44253

معرفی تیم رویایی نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال

معرفی تیم رویایی نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون والیبال، لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران از مهر سال ۱۴۰۲ آغاز شد و دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال با توجه به درخواست علاقمندان والیبال مبنی بر انتشار آمار و اطلاعات هر مسابقه و همچنین ارائه جدول بهترین بازیکنان، برای نخستین مرتبه با همکاری تیمی متشکل از آنالیزورهای

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون والیبال، لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران از مهر سال ۱۴۰۲ آغاز شد و دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال با توجه به درخواست علاقمندان والیبال مبنی بر انتشار آمار و اطلاعات هر مسابقه و همچنین ارائه جدول بهترین بازیکنان، برای نخستین مرتبه با همکاری تیمی متشکل از آنالیزورهای تیم‌های لیگ برتر و جمع‌بندی آنها، تمامی آمار و اطلاعات مربوط به مسابقات را جمع‌آوری کرده و یک روز پس از اتمام رقابت‌های هر هفته برای اطلاع علاقمندان و بهره‌برداری رسانه‌ها روی سایت فدراسیون منتشر می‌کند.
بر اساس آمار و اطلاعات به‌دست‌آمده تا پایان دور رفت لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران در سال ۱۴۰۲، امیرحسین صداقت (امتیازآورترین بازیکن نیم‌فصل و بهترین قطر پاسور)، محمدطاهر وادی (بهترین پاسور)، آرمان صالحی (بهترین لیبرو)، سیدمحمد موسوی (بهترین مدافع میانی)، پوریا حسین‌خانزاده (بهترین دریافت‌کننده قدرتی)، آرمین قلیچ‌نیازی (بهترین مدافع میانی) و عثمان فریاد (بهترین دریافت‌کننده قدرتی) به عنوان تیم رویایی مسابقات لیگ برتر در پایان دور رفت این رقابت‌ها معرفی شدند.
امیرحسین صداقت، بازیکن پاس گرگان، با ۳۷ امتیاز مستقیم سرویس، ۵۱ درصد موفقیت در حمله، ۲۰ دفاع مستقیم و کسب میانگین پنج و سه امتیاز در هر ست علاوه بر کسب عنوان بهترین قطر پاسور، امتیازآورترین بازیکن نیم‌فصل لیگ برتر معرفی شد.
محمدطاهر وادی، بازیکن فولاد سیرجان ایرانیان، در دور رفت مسابقات والیبال باشگاه‌های مردان ایران با ۶۰ درصد پاس منجر به امتیاز، ۴۰ درصد کارایی سرویس، ۱۷ دفاع مستقیم و ۶۳ توپ‌گیری موفق، عنوان بهترین پاسور نیم‌فصل لیگ برتر را از آن خود کرد.
سیدمحمد موسوی دیگر بازیکن فولاد سیرجان ایرانیان، با ۶۱ درصد موفقیت در حمله و ۵۱ دفاع مستقیم عنوان بهترین مدافع میانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. آرمین قلیچ‌نیازی، دفاع وسط باشگاه هورسان رامسر، هم با ۵۷ درصد موفقیت در حمله و ۴۰ دفاع مستقیم دیگر بازیکن ارزشمند پست مدافع میانی است.
اما در پست بهترین دریافت‌کننده قدرتی، پوریا حسین‌خانزاده، بازیکن فولاد سیرجان ایرانیان، با ۱۷ امتیاز مستقیم سرویس، ۵۵ درصد موفقیت در حمله، ۵۲ درصد موفقیت در دریافت و کسب میانگین چهار و نیم امتیاز در هر ست و عثمان فریاد، بازیکن هورسان رامسر، هم با هفت امتیاز مستقیم سرویس، ۴۷ درصد موفقیت در حمله، ۶۰ درصد موفقیت در دریافت و کسب میانگین سه و ۹ امتیاز در هر ست بیشترین امتیازات را به خود اختصاص داده و در تیم رویایی جای گرفتند.
آرمان صالحی، بازیکن شهرداری ارومیه، با ۶۹ درصد موفقیت در دریافت اول و ۸۱ توپ‌گیری موفق به عنوان بهترین لیبروی نیم‌فصل لیگ برتر معرفی شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.