تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 49151

آرمان صالحی: والیبال یک ست نیست/ نباید خودمان را ببازیم

آرمان صالحی: والیبال یک ست نیست/ نباید خودمان را ببازیم

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که در این دیدار شهداب یزد موفق شد سه بر یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵) برنده شود.   آرمان

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که در این دیدار شهداب یزد موفق شد سه بر یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵) برنده شود.  
آرمان صالحی در مورد شکست مقابل شهداب یزد گفت: ست اول را خیلی خوب شروع کردیم اما والیبال فقط یک ست نیست و باید بجنگیم. فکر می‌کنم بچه‌های ما خیلی زود وارد این فاز شدند که بازی را تمام کرده و برده‌ایم اما شهداب تیم خوبی است و هر بازیکنی که جایگزین می‌شود به تیم کمک می‌کند.
او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در بازی برگشت جبران کنیم، تاکید کرد: نباید با یک باخت خودمان را ببازیم و بگوییم کار تمام شده است. می‌رویم یک ریکاوری خوب انجام بدهیم تا در بازی دوم با قدرت برگردیم.
او به تقابل با محمدرضا حضرت‌پور و رقابت برای حضور در تیم ملی والیبال اشاره و بیان کرد: در حال حاضر تمام سعی‌مان را می‌کنیم که به تیم باشگاهی‌مان کمک کنیم. تیم ملی هم هر زمانی باشد می‌توانیم صدمان را بگذاریم.  
انتهای پیام  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.