تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۸
کد خبر : 18759

برگزاری جلسات کمیسیون بهداشت با رئیس جمهور و رئیس مجلس

برگزاری جلسات کمیسیون بهداشت با رئیس جمهور و رئیس مجلس

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون بهداشت به هفته آینده موکول شد و با توجه به تغییر دستورکار جلسه، شرایط سازمان انتقال خون و موضوعات فعلی آن مورد بررسی قرار گرفت. شیخی تأکید کرد: البته برخی از

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون بهداشت به هفته آینده موکول شد و با توجه به تغییر دستورکار جلسه، شرایط سازمان انتقال خون و موضوعات فعلی آن مورد بررسی قرار گرفت.

شیخی تأکید کرد: البته برخی از مسائل و مشکلاتی که در حوزه دارو داریم و سایر نگرانی‌هایی که در حوزه پزشکی و تجهیزات آن وجود دارد بنا شد کمیسیون بهداشت و درمان جلسهات ویژه‌ای با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسات که به صورت مجزا برگزار خواهد شد موضوع دارو، قیمت و تأمین آن، مسائل حوزه پزشکی و دیگر نگرانی‌های حوزه بهداشت و درمان از جمله مهاجرت روز افزون پزشکان به خارج از کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. امروز نگرانی‌های اساسی و جدی وجود دارد که در جلسات پیش روی کمیسیون بهداشت به آنها خواهیم پرداخت.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.