تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 23742

مربی سابق تیم ملی مدرس بین‌المللی FIBA شد

مربی سابق تیم ملی مدرس بین‌المللی FIBA شد

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بنا به اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا)، بازیکن و مربی سابق تیم ملی بسکتبال با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد. صفاعلی کمالیان از چهره‌های شاخص بسکتبال ایران، بازیکن و

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بنا به اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا)، بازیکن و مربی سابق تیم ملی بسکتبال با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد.

صفاعلی کمالیان از چهره‌های شاخص بسکتبال ایران، بازیکن و مربی سابق تیم ملی بسکتبال اواخر مرداد در دوره تربیت مدرس بین المللی که زیر نظر فدراسیون جهانی بسکتبال و انجمن جهانی مربیان بسکتبال در ساحل عاج برگزار شد حضور یافت.

در این دوره ۱۷ نفر از کشورهای مختلف حضور داشتند که صفاعلی کمالیان با موفقیت به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال پذیرفته و معرفی شد.

صفاعلی کمالیان پیش از این در سال ۲۰۰۷ نیز در  دوره و آزمون‌های مدرس بین المللی پذیرفته شده بود که پس از تغییر محتوا و شکل دوره‌های آموزشی مربیان توسط فیبا، با شرکت در دوره‌ جدید مجددا به عنوان مدرس بین المللی مربی‌گری بسکتبال معرفی شد.

صفاعلی کمالیان به عنوان اولین مدرس بین المللی مربیگری بسکتبال ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.