تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
کد خبر : 22650

قیمت سیمان سفید نانو

قیمت سیمان سفید نانو

امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی مصالح زیادی استفاده می شود که یکی از مهم ترین آنها سیمان سفید است که برای استحکام بیشتر عایق بندی و زیبایی و تزئین نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد، در مراکز خرید مصالح با قیمت مناسبی به فروش می رسد. سیمان از سیلیسسوم، رس و

امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی مصالح زیادی استفاده می شود که یکی از مهم ترین آنها سیمان سفید است که برای استحکام بیشتر عایق بندی و زیبایی و تزئین نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد، در مراکز خرید مصالح با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

سیمان از سیلیسسوم، رس و آلومینیوم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، آهن و آهک تشکیل می شود که در کارخانجات تولیدی در دستگاه های مخصوص و تحت حرارت بالا به دست می آیند.

امروزه با افزایش تولیدات و ارائه انواع مصالح ساختمانی با برندهای مختلف فروش سیمان سفید در مراکز ارائه مصالح ساختمانی و بلوک سیمانی با قیمتهای بسیار مناسبی در حال انجام است.

برای خرید و تهیه محصول مورد نظر خود می توان سفارش آن را در سایت آراد برندینگ به ثبت رساند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال گردد.

که این مرکز تجاری سالیان زیادی است که جز معتبر ترین مراکز پخش و فروش انواع مصالح ساختمانی در سطح گسترده می باشد و سفارشات زیادی را از سراسر نقاط کشور دریافت کرده و در مدت زمان کمی تمامی سفارشات را ارسال می کند.

سیاهی سیمان به دلیل سولفات آهن و منیزیم و دود سوختن در کوره می باشد و برای تهیه سیمان سفید از میزان سولفات آهن کمتر در تولید سیمان استفاده می شود به علاوه آن که از مقداری گچ در تولید آن استفاده می شود و همچنین سوخت آن تحت شرایطی بدون دود انجام می گیرد.

قیمت سیمان سفید

در کارخانجات تولیدی و مراکز ساخت سیمان سفید از مواد سوختی مختلفی استفاده می شود که در برابر مواد سوختی معمولی بسیار هزینه های بیشتری دارد و از این رو ممکن است که قیمت سیمان سفید نسبت به انواع دیگر سیمانها و سیمان پاکتی گرانتر و هزینه پرداخت مبلغ آن بیشتر باشد البته همچنین مواد ترکیب شده درون سیمان سفید نیز دارای هزینه های بیشتری نسبت به تولید سیمان سیاه می باشند و این عامل دلیل دیگری برای گران تر بودن سیمان سیاه می باشد.

البته عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر قیمت سیمان سفید انواع مصالح ساختمانی و سیمان سفید اثر گذار باشند که اولین این عاملها دلار و نوسانات نرخ ارز می باشد که رابطه مسقیمی با قیمت این محصول دارد.

نوع بته بندی، مواد اولیه و کیفیت آنها، برند تولید کننده، هزینه های جانبی و حمل و نقل و سایر عوامل دیگر همکگی بر قیمت انواع مصالح ساختمانی اثر می گذارند و اما عاملی که از همه بیشتر می تواند بر قیمت مصالح ساختمانی موثر باشد، مییزان عرضه و تقاضای آن و همچنین افزایش و یا کاهش میزان ساخت و سازهای ساختمانی و پروژه های عمرانی می باشد که این عامل در برخی مواقع اثر مستقیم بر قیمت مصالح ساختمانی دارد و در برخی مواقع دیگر ممکن است که اثر معکوس داشته باشد.

برخی از مراکز خرید مصالح ساختمانی به صورت گسترده کار می کنند و محصولات و کالاهای خود را به سراسر نقاط کشور ارسال می کنند و پذیرای تمایم سفارشات از شهرهای مختلف می باشند و برخی از این مراکز با تاسیس و راه اندازی دفاتر نمایندگی در شهرهای دیگر پاسخگوی بیشتری از نیازهای بازار سراسر کشور می باشند.

سیمان سفید نانو

با پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای روز بسیاری از تولیدکنندگان انواع مصالح ساختمانی را با شیوه های نوینی تولید کرده اند که سیمان سفید نانو جز یکی از آن موارد می باشد و این سیمان بیشتر درنمای ساختمان به کار می رود و دیگر مشکلاتی مانند رطوبت، آب و همچنین ترک خوردگی سیمان نخواهید داشت و در هنگام استفاده از پوشش نانو باعث جلوگیری از ریزش قطرات باران و زرد شدن نمای سیمان می شود و هیچ گونه آلودگی و کثیفی دیگر جذب آن نمی شود.

سیمان سفید به علت داشتن پستی و بلندی به سرعت گرد و خاک و آلودگی هوا را به خود جذب می کند راحتی آب داخل آن نفوذ پیدا می کند و باعث ترک خوردگی سیمان سفید نانو در بناهای مختلف می شود که با استفاده از مواد نانو سیمان باعث می شود سطح نما آب گریز و هیچ گونه تغییری در بافت و ظاهر آن نشود و با کمک این فناوریها می ‌توانید مصالح مقاوم تر و با کیفیت تری را برای ساختمانهای خود به کار ببرید و می توان به مشخصاتی چون ضدیخ زدگی، مقاومت بالا در مقابل اشعه آفتاب، مقاومت بالا دربرابر بارانهای اسیدی، صرفه جویی در انرژی، اجرای آسان و ماندگاری بالا اشاره کنیم که در صورت خرابی سیمان و یا خش بر روی آن مواد نانو قابلیت خود را از دست نمی دهد.

روش اجرای آن برای بسیاری از پروژه های ساختمانی به قدری آسان است که قبل از مصرف، مواد باید تکانده شود و سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی پاک و تمیز کنید و چون محلول تولیدی رقیق شده است برای مصرف احتیاجی به آب ندارد و حتی می تواند با سمپاشهای باغبانی آن را اجرا کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.