تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 29351

ایران با بسیاری از کشورها همکاری دفاعی دارد

ایران  با بسیاری از کشورها همکاری دفاعی دارد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع در مراسم الحاق شناورهای تندرو به ناوگان مرزبانی فرماندهی کل انتظامی طی سخنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:مهم ترین عناصر قدرت ملی ما درایت و هدایت مدبرانه

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع در مراسم الحاق شناورهای تندرو به ناوگان مرزبانی فرماندهی کل انتظامی طی سخنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:مهم ترین عناصر قدرت ملی ما درایت و هدایت مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا”مدظله العالی” ثبات سیاسی، توان و قدرت نظامی و انسجام ملی ما است.
وی افزود: امروز به همت متخصصان و دست اندرکاران صنعت دفاعی،  نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و انتظامی تجهیز هستند که هر کدام از آنها در نوع خود دارای ویژگی های ممتازی است. امیر آشتیانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر عناصر قدرت ملی توانسته است به امنیت پایدار برسد و بر قله های افتخار بایستد  اما دشمنان که به دلیل بحران های متعددی که در کشور هایشان وجود دارد در نهایت ضعف و استیصال هستند و سعی دارند با اتهام زنی های دروغین به جمهوری اسلامی ایران وجهه از دست رفته خود را بازیابی کنند. وزیر دفاع با تاکید بر اینکه ما با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم و این نشان از قدرت ایران است گفت: ما طالب صلح و ثبات بوده و مخالف جنگ و هر نوع خشونت هستیم، دشمنان از بدو انقلاب توطئه‌های زیادی علیه ما انجام داده اند، اما شکست خورده و تمام ترفندهای آنان به ضرر خودشان تمام شد. وی بابیان اینکه  ما در وزارت دفاع  مامور تسلیح و تجهیز نیروهای مسلح و ارتقاء قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران هستیم گفت: سازمان صنایع دریایی گام‌های مهمی در این زمینه برداشته و امروز 70 فروند تندرو به ناوگان فراجا الحاق شد که گام بزرگی در مواجهه و مقابله با تروریسم، مواد مخدر و قاچاق کالا خواهد بود. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: اقدامات فراجا در زمینه مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر و..  در جهت تقویت تولید ملی، اشتغال‌آفرینی و امیدآفرینی  است که با این الحاق قدرت مانور در دریا و توان رزم فراجا افزایش می‌یابد. امیر سرتیپ آشتیانی یادآور شد: همه پیشرفت‌ها در مجموعه وزارت دفاع در سه عامل خلاصه می شود. نخست مطالبات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و هدایت و منویات ایشان که وزارت دفاع را به سمت اعتماد به نفس و خود باوری سوق می‌دهند. دومین عامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که باعث شد دست اجانب و سلطه‌گران کوتاه شود و فضا برای خودباوری و کار باز شود و سومین عامل همت، عزم و اراده متخصصین صنعت دفاعی و ابتکارات آنها در تولید محصولات است که کارهای بزرگی انجام دادند و به یاری خداوند ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.