تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 30844

فلوره ایران به بازی‌های آسیایی نمی‌رود؟/ اپه با وعده شانس مدال آمد

فلوره ایران به بازی‌های آسیایی نمی‌رود؟/ اپه با وعده شانس مدال آمد

به گزارش ایسنا، کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو جلسه دیگری را  با فدراسیون شمشیربازی برگزار کرد و در این جلسه حضور اسلحه‌های سابر، اپه و فلوره دوباره مورد بررسی قرار گرفت. محسن وحدانی دبیرفدراسیون شمشیربازی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شانس اپه و فلوره برای اعزام به بازی‌های آسیایی بیان کرد: ما از حضور

به گزارش ایسنا، کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو جلسه دیگری را  با فدراسیون شمشیربازی برگزار کرد و در این جلسه حضور اسلحه‌های سابر، اپه و فلوره دوباره مورد بررسی قرار گرفت.
محسن وحدانی دبیرفدراسیون شمشیربازی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شانس اپه و فلوره برای اعزام به بازی‌های آسیایی بیان کرد: ما از حضور هر سه اسلحه(سابر، اپه و فلوره) در دو بخش مردان و زنان در بازی‌های آسیایی دفاع کردیم و قرار شد بررسی کنند و نتیجه نهایی را در جلسه بعدی به ما اطلاع دهند.  
وحدانی در پاسخ به این پرسش که کاروان قرار است کیفی اعزام شود و تیم هایی که شانس مدال دارند، اعزام می شوند، آیا ایران در اپه و فلوره شانس مدال دارد؟ گفت: نکته ای که مطرح کردیم این است که در قهرمانی آسیا بحث رنکینگ مطرح است و چون تیم‌های ما رنکینگ بالایی ندارند، به حریفان قوی برخورد می‌کنند. در بازی های آسیایی عملکرد بازیکنان در انفرادی، جایگاه تیمی را هم مشخص می کند و اگر بازیکنان در انفرادی عملکرد خوبی داشته باشند، شانس کسب مدال بیشتر می شود. ما در اپه شانس کسب مدال داریم  و این شانس در  ابتدا در اپه زنان بیشتر است و سپس در اپه مردان. در واقع احتمال دارد چهار تیم در اپه و سابر مردان و زنان به بازی های آسیایی اعزام شوند.
دبیر فدراسیون شمشیربازی در مورد اعزام تیم سابر زنان به مسابقات بین المللی گفت: تیم سابر زنان به جام جهانی گرجستان می رود و کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی و شیدا عالمی به این رقابت ها اعزام می شوند.
او در مورد علت غیبت رییس فدراسیون در جلسه با کادر سرپرستی بازی های آسیایی بیان کرد: این جلسه بدون رییس فدراسیون بود و از ابتدا قرار بود دبیر، نایب رییس و سرمربیان تیم های ملی حضور داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.