تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
کد خبر : 757

تیم والیبال نشسته مس شهر بابک نماینده ایران در باشگاه‌های جهان

تیم والیبال نشسته مس شهر بابک نماینده ایران در باشگاه‌های جهان

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان، علی کشفیا اظهار کرد: در سال جاری علاوه بر رقابت‌های پارالمپیک، والیبال نشسته در سه رویداد مهم بین‌المللی دیگر نیز حضور خواهد داشت. بعد از مسابقات توکیو، ملی‌پوشان ما در گروه آقایان و بانوان برای حضوردر مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهند شد

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان، علی کشفیا اظهار کرد: در سال جاری علاوه بر رقابت‌های پارالمپیک، والیبال نشسته در سه رویداد مهم بین‌المللی دیگر نیز حضور خواهد داشت. بعد از مسابقات توکیو، ملی‌پوشان ما در گروه آقایان و بانوان برای حضوردر مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهند شد و سپس مسابقات باشگاهی بین قاره‌ای را در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: رقابت‌های بین قاره‌ای والیبال نشسته اواخر نیمه دوم آذرماه سال جاری به میزبانی کشور مصر برگزار می‌شود و بعد از آن مسابقات جهانی اواخر سال جاری و ابتدای سال ۱۴۰۱ به میزبانی کشور چین برپا خواهد شد که والیبال نشسته ایران در هر سه رویداد شرکت خواهد کرد.

باشگاه مس شهر بابک نماینده ایران در باشگاه‌های جهان در مصر

رییس انجمن والیبال نشسته افزود: با باشگاه‌های کشور مکاتبات لازم را انجام دادیم که در نهایت با موافقت انجمن و فدراسیون مقرر شد باشگاه مس شهر بابک کرمان به عنوان نماینده ایران در رقابت باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم برای والیبال نشسته ایران مثمر ثمر باشیم و برای تیم ملی پشتوانه سازی خوبی انجام دهیم.

او عنوان کرد: باتوجه به شیوع کرونا مانند گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوها را برگزار و در رویدادهای مختلف حاضر خواهیم شد. هم‌چنین برای برگزاری رقابت‌های کشوری نیز تمام دستورالعمل‌ها را رعایت خواهیم کرد تا مانند سال قبل با مشکلی مواجه نشویم.

والیبال نشسته سال پرکاری را در پیش دارد

رییس انجمن والیبال نشسته درباره برگزاری جام حذفی اظهار کرد: در حال حاضر به دنبال طراحی و تنظیم آئین نامه این مسابقات هستیم و با وجود ترافیک کاری و شیوع کرونا باید تمام موارد را لحاظ کنیم تا بتوانیم برنامه منسجمی را تنظیم و ارائه نماییم تا به تمام هدفمان هم چه در مسابقات داخلی و چه در رویدادهای بین المللی برسیم. سال پر کاری را به لحاظ حضور در میادین جهانی و هم‌چنین برگزاری مسابقات داخلی در پیش داریم.

کشفیا درباره وضعیت تیم ملی بیان کرد: ملی پوشان در شرایط خوبی به سر می برند و زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند. امیدوارم که با این برنامه‌ریزی‌هایی که از سال گذشته انجام شده و ورزشکاران ما اردوهای متعددی را پشت سر گذاشتند بتوانیم در پارالمپیک با ایستادن روی سکوی نخست از عنوان قهرمانی تیم ملی ایران دفاع کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم کاروان پارالمپیکی ایران در آوردگاه توکیو ۲۰۲۰ به نتایج مطلوب دست پیدا کند چرا که کسب موفقیت ها باعث رشد و گسترش ورزش جانبازان و معلولین در کشورمان خواهد بود.

 انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.