تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 38221

سرلشکر سلامی: رشادت‌های مدافعان حرم موجب خشکیدن ریشه داعش شد

سرلشکر سلامی: رشادت‌های مدافعان حرم موجب خشکیدن ریشه داعش شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه سردار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران سپاه با خانواده معظم شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده دیدار و گفت‌وگو کرد. سرلشکر سلامی در این دیدار ضمن پاسداشت یاد، نام و مجاهدت

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه سردار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران سپاه با خانواده معظم شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرلشکر سلامی در این دیدار ضمن پاسداشت یاد، نام و مجاهدت های صادقانه این شهید گرانقدر، گفت: رشادت ها و جانفشانی‌های شهید صدرزاده و شهدای مدافع حرم سبب شد ریشه تروریسم تکفیری داعش در همان محل تولد و ظهور آن‌ها خشکانده شوند.
فرمانده کل سپاه با اشاره با آیه شریفه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ، بیان کرد: شهدا بیش از آنچه که در دوران حیات خود منشاء برکت بودند در دوران بعد از شهادت سبب خیر و برکت بوده و در تمامی مراحل انقلاب و پاسداری از آن حاضر و ناظر هستند. وی افزود: شهدای مدافع حرم با خون های پربرکت خود سبب شدند روح حماسه و مقاومت و پویایی انقلاب اسلامی در جامعه بیش از پیش زنده و استوار شود. سرلشکر سلامی در ادامه ضمن تجلیل از مجاهدت‌ها و رشادت‌های خانواده معظم شهدای مدافع حرم به خصوص همسران آن‌ها، گفت: همسران شهدای مدافع حرم در زمان حیات همسران خود زینب‌گونه همراه آن‌ها بوده و پس از شهادت نیز به همان شیوه، راه و روش شهید را دنبال کرده و مروج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر معارف الهی در جامعه شدند.  فرمانده کل سپاه شهید صدرزاده را فردی شجاع و مجاهد فی سبیل الله در جبهه های گوناگون فرهنگی و نظامی برشمرد و گفت: توجه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به این شهید والامقام در بیانات و تقریضات ایشان موید عظمت و بزرگی مجاهدت این شهید است. در ادامه این دیدار نیز، همسر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده طی سخنانی ضمن تجلیل از توجه مقام معظم رهبری به این شهید به بیان ویژگی ها و خاطراتی از شهید صدرزاده پرداخت. در پایان،‌ فرمانده کل سپاه با اهدای هدایایی از خانواده شهید صدرزاده تجلیل به عمل آورد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.