تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 34414

اطلاعیه وزارت ورزش پس از استعفای سرپرست استقلال: در جلسه شبانه شرکت نکردیم

اطلاعیه وزارت ورزش پس از استعفای سرپرست استقلال: در جلسه شبانه شرکت نکردیم

به گزارش ایسنا، محسن معتمدکیا،‌مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتشار استعفای سرپرست باشگاه استقلال در رسانه‌ها، اظهار کرد: شب گذشته (پنجشنبه) پیش از ساعت ٢٣ از طریق رسانه‌ها در جریان استعفای سرپرست باشگاه استقلال قرار گرفتیم اما اکنون بعد از گذشت ١۶ ساعت از این استعفای رسانه‌ای

به گزارش ایسنا، محسن معتمدکیا،‌مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتشار استعفای سرپرست باشگاه استقلال در رسانه‌ها، اظهار کرد: شب گذشته (پنجشنبه) پیش از ساعت ٢٣ از طریق رسانه‌ها در جریان استعفای سرپرست باشگاه استقلال قرار گرفتیم اما اکنون بعد از گذشت ١۶ ساعت از این استعفای رسانه‌ای (تا انتشار این مصاحبه)، هنوز استعفای کتبی و رسمی حجت کریمی به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است.
‌وی با تاکید بر دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ساماندهی مدیریتی باشگاه استقلال در روزهای نقل و انتقالات، گفت: فرآیند رسمی اعلام استعفا و پس از آن بررسی و تصمیم گیری درباره استعفا و انتخاب فرد جدید، مشخص است. ابتدا باید استعفا، رسمی شود و پس از آن با بررسی استعفا و موافقت احتمالی و اخذ استعلام‌های مربوطه از دستگاه‌های ذی‌صلاح، سرپرست جدید مشخص شود اما برخی افراد غیر ورزشی که خارج از حوزه ورزش حضور دارند از سر دلسوزی به دنبال انتخاب شبانه یا برگزاری جلسه هیات مدیره پیش از دریافت استعفای رسمی بودند که وزارت ورزش و جوانان در این جلسه شرکت نکرد و مطلع نیستیم این جلسه تشکیل شده است یا خیر! اما چون ورزش، موضوعی تخصصی است، این کار باید با حضور متخصصان ورزشی انجام شود. انتخاب شبانه و عجولانه سرپرست جدید باشگاه استقلال یا تصمیم‌گیری درباره این موضوع در جلسه صبح‌گاهی و بدون انجام کار کارشناسی دقیق و اخذ استعلام‌های لازم و معمول، می‌توانست جفایی دیگر در حق این باشگاه باشد.
بیشتر بخوانید:

استعفای حجت کریمی به وزارت ورزش نرسیده است

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان به دستور وزیر ورزش و جوانان به باشگاه استقلال برای انجام امورات جاری و مهم باشگاه از جمله فعالیت در فصل نقل و انتقالات اشاره و عنوان کرد: بر اساس این دستور، ارکان باشگاه استقلال از جمله هیات مدیره، معاونان و سایر افراد مسئول در باشگاه وظیفه دارند نسبت به رفع دل نگرانی هواداران و انجام وظایف اقدام شبانه‌روزی کنند و هیچ عذر، بهانه‌ و ترک فعلی در این ارتباط پذیرفتنی نیست.
معتمدکیا افزود: حسب دستور وزیر ورزش و جوانان، سرمربی جدید تیم استقلال نیازمند کمک و همراهی کامل کادر مدیریتی باشگاه است و استعفای رسانه‌ای سرپرست استقلال، نباید عذری برای ارکان این باشگاه در راه انجام وظیفه و حمایت از سرمربی و تکمیل بازیکنان در فصل نقل و انتقالات ایجاد کند.
وی در پایان با تاکید بر تعیین تکلیف مدیریت باشگاه استقلال گفت: باید تاکید کنم استعفای رسمی حجت کریمی هنوز ارسال نشده اما با استعفای رسمی او، این موضوع بدون فوت وقت و انجام کار کارشناسی دقیق انجام خواهد شد اما تا آن زمان ارکان باشگاه استقلال از جمله هیات مدیره وظیفه دارند نسبت به تکالیف و وظایف خود در فصل نقل و انتقالات عمل کنند و نباید استقلال را تنها بگذارند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.